Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Er det lovlig å leie ut en liten hybelrom med balkong i min egen leilighet?

Anbefalte innlegg

Rommet er ca 7 kvm stor med et stort vindu. Rommet har en 120cm seng, enkel klesskap og en liten skrivebord.

Jeg har fått tilbud om utbygging av balkong i leiligheten hvor det utleide soverommet ligger, og det er greit for vennen min som bor der at det kommer en balkong, men vet noen om det vil bryte kravet om godkjent soverom til utleie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rommet er ca 7 kvm stor med et stort vindu. Rommet har en 120cm seng, enkel klesskap og en liten skrivebord.

Jeg har fått tilbud om utbygging av balkong i leiligheten hvor det utleide soverommet ligger, og det er greit for vennen min som bor der at det kommer en balkong, men vet noen om det vil bryte kravet om godkjent soverom til utleie?

Så lenge balkongen ikke hindrer han fra og rømme ut derfra i tilfelle brann skulle ikke det ha noe og si tror jeg.

Nå er ikke jeg en ekspert da :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det speler ingen rolle om det er balkong eller ikkje (anna enn at eit hybelrom med eigen balkong nok er verdt mykje meir på utleigemarkedet).

Det er to forhold som kan gjere at soverommet ikkje lenger er godkjent.

Det fyrste er det som er nemt med krav til rømmingsveg. Ofte er det slik at det ikkje eigentleg er krav om eigen utgang frå soverommet, kravet er minst ein utgang direkte til det fri eller minst ein utgang til rømmingsveg som har to utgongar frå ei branncelle.

Ei branncelle er vanlegvis heile leiligheita, ikkje kvart enkelt soverom.

Det vil med andre ord være innanfor minimumskravet at rømmingsvegen frå soverommet går via resten av leiligheita.

Det andre forholdet er dersom den nye balkongen på ein eller anna måte hindrar dagslyset, dersom det er for lite dagslys på rommet så er det ikkje lenger godkjent til varig opphold.

Merk at dette er heilt teoretisk, du har med ein svært inkompetent entrepenør å gjere dersom tilbodet om å bygge balkong også gjer soveromma ulovlege å bruke.

Realistisk sett så vil ein balkong telle svært positivt og vil nok i mange tilfeller gi betre rømmingssikkerheit enn minimumskravet. Med balkong så kan leigetakaren velge mellom å rømme via leiligheita eller om å rømme ut på balkongen (for å bli henta ned av brannvesenet).

Det kan også være greit å nemne at også størrelsen på soverommet er innafor dei gamle minimumskrava. I dag er kravet at rommet skal ha tilstrekkeleg størrelse, men ein ser ofte til dei gamle krava likevel. Dei tidlegare krava var at eit soverom burde ha 15 m3 volum, eller minst 6,25 m2 ved eit takhøgde på 2,4 m.

Så køyr på.

Med mindre det er veldig dyrt å få bygd balkong så er det kun positivt med balkong.

Eg har nemnd at du nok kan ta høgare leigepris for rommet når det har eigen balkong, men også verdien av leiligheita vil auke med balkong. Leiligheiter med balkong vil fort være verdt fleire hundre tusen meir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...