MR SPEED Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Hei DS önsker en spille serie pä xbox har du ikke den se bilde ä navnet ä trykk pä bruken min der er önske.... spillet er gratis du mä kjöpe deg Xbox one game pass du betaller litt pr mänedet der er HALO: Master Chief Collection er det 6 halo spill.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (På 11.7.2020 den 19.30): Hei DS önsker en spille serie pä xbox har du ikke den se bilde ä navnet ä trykk pä bruken min der er önske.... spillet er gratis du mä kjöpe deg Xbox one game pass du betaller litt pr mänedet der er HALO: Master Chief Collection er det 6 halo spill.... Jeg har Xbox, Xbox One X. ? Men jeg vet ikke om jeg vil ordne meg Xbox pass, da. ? Jeg setter pris på at dere velger spill fra hylla mi, ikke uten for hylla. https://www.youtube.com/user/TheDarkSeeds Da får dere bedre napp også. Hvis det forekommer at dere velger utenfor hylla mi, da bruker jeg det som inspirasjon og kanskje jeg sjekker ut spillet. Hvis jeg syns spillet virker interessant, da kandet være mulig at jeg ordner meg det spillet. Men, når man velger utenfor hylla mi, da er det skjeldent dere får napp. Endret 18. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2020 Nå er det en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker? ?? 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juli 2020 Del Skrevet 18. juli 2020 Da får du nesten liste opp spillene du har i "hylla" de. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Merko skrev (23 timer siden): Da får du nesten liste opp spillene du har i "hylla" de. Jeg har faktisk to linke i førte tråden til spillene jeg har. ? PS: Jeg får heller ikke lov å endre første posten lengere. Vis du tenkte på en synelig liste. ? Endret 19. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 Det ser ut som jeg må velge selv igjen, men det er greit. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2020 Nå er det enda en søndag rundt gjørnet. Noen ønsker til da? ? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 Så det ser ut som at det blir Hellblade Senua's Sacrifice denne gangen. ? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2020 Forfatter Del Skrevet 1. august 2020 Enda en søndag rundt hjørnet. Noen ønsker? ?? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 neste söndag DS kan du ta DOOM vet du har spillet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 Halo: Combat Evolved skrev (9 timer siden): neste söndag DS kan du ta DOOM vet du har spillet. ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 Nå er det en ny søndag rundt hjørnet. Er det noen andre enn @Halo: Combat Evolved som vil velge et spill til i morn? ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2020 Forfatter Del Skrevet 15. august 2020 Nå er det atter en gang en ny søndag rundt hjørnet, hva ønsker dere jeg skal spille i morn? ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 DOOM 64 hvis du har spillet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2020 Forfatter Del Skrevet 15. august 2020 Halo: Combat Evolved skrev (5 timer siden): DOOM 64 hvis du har spillet. Det spilet der har jeg ikke, dessverre. ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Hva med spillet Drakengard 3 da har du det da. Endret 15. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2020 Forfatter Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (2 timer siden): Hva med spillet Drakengard 3 da har du det da. Null problemo. Drakengard 3 skal bli. Endret 15. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2020 Forfatter Del Skrevet 15. august 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (2 timer siden): Hva med spillet Drakengard 3 da har du det da. Glem det jeg sa, jeg har spillet. Men jeg kan ikke streame det spillet. Jeg glemte at jeg har den på Ps3. Det er kun på Ps4 jeg kan streame spill på, sorry. Jeg har ikke utstyr for å kunne streame via gammel konsoller. ? Endret 15. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå