TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Da var det atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er noen som vil velge spill for meg til i morn? 😏🎮 En liten del av Ps4 hylla mi: Anima Gate Of Memories The Nameless Chronicles Axiom Verge Kingdom Heatts 3 Rekkr (Doom (1993)) Kingdom Hearts Melody Of Memory Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Vi ønsker oss: Blasphemous 2.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker oss: Blasphemous 2.👨🦰👩🦰 Den er grei dere to. 🤗🎮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Den er grei dere to. 🤗🎮 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Rekkr 👍 Den er grei du Mr-$. 🤗 Resultatet så langt: 1-3: Blasphemous 2 4-6: Rekkr 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Håper virkelig at min Major Terning velger @MR SPEED sitt valg denne gangen. Krysser alt av lemmer jeg har for valget hans blir valgt. 🤞🤞 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Der har min Lord Major Terning valgt spillet. Og det ble spillet @MR SPEED valgte. Det er også første gang på lenge Mr-$ sitt ønske har blitt oppfylt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Vi ønsker oss: Blasphemous 2 til neste søndag også.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Vi ønsker oss: Blasphemous 2 til neste søndag også.👨🦰👩🦰 Ikke sikkert ønske kommer oppfylt….. da ønsker jeg da jeg et annet spill da 😜 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Streamen min kræsjet idag. 😲😳 Har igjenopprettet den. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Streamen min kræsjet idag. 😲😳 Har igjenopprettet den. 🤗 Vi synes at det er bra at du fikk gjenopprettet streamen igjen.🎮🎮👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi synes at det er bra at du fikk gjenopprettet streamen igjen.🎮🎮👨🦰👩🦰👍👍 Pleier alltids og gjøre det, hvis jeg ikke er fornøyd med lengden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Pleier alltids og gjøre det, hvis jeg ikke er fornøyd med lengden. Det synes vi høres helt Toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar OBS: Bærbare-pc'en min kræsjet og skjermen gikk i svart igjen. 😱😔 Hvis jeg får til og stream via og bruke mobilen min, da blir det streaming i morn og helgen. 😌 Hvis ikke, da blir det ikke streaming i det heletatt denne uka, med mindre til jeg klarer og skru på pc'en eventuelt ordne en ny bærbare-pc. Dette kan ta tid til jeg får fikset. Jeg prøver mitt beste for og få en fort gang på dette, jeg kan ikke love noe. 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): OBS: Bærbare-pc'en min kræsjet og skjermen gikk i svart igjen. 😱😔 Hvis jeg får til og stream via og bruke mobilen min, da blir det streaming i morn og helgen. 😌 Hvis ikke, da blir det ikke streaming i det heletatt denne uka, med mindre til jeg klarer og skru på pc'en eventuelt ordne en ny bærbare-pc. Dette kan ta tid til jeg får fikset. Jeg prøver mitt beste for og få en fort gang på dette, jeg kan ikke love noe. 😏 Tusen Takk for at du gir beskjed, det setter vi stor pris på. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk for at du gir beskjed, det setter vi stor pris på. Jeg krysser alle lemmer jeg har om jeg får streamet denne i uka. 🤞🤞 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (20 minutter siden): Jeg krysser alle lemmer jeg har om jeg får streamet denne i uka. 🤞🤞 Vi krysser også alt på at det løser seg og at du får streamet.🤞🤞🤞🤞 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Jeg tokk en test stream for noen minutter siden. Joda jeg fikk til med og bruke mobilen telefonen min. Sånn at jeg får endret innstillingene i stream videoen. Det vil bli streaming i dag og helgen. 🎮🎮 Uvant og bruke mobilen min til det. 😌😌 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå