TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bloodborne 😀 Jeg streamte jo Bloodborne i dag. 🤨 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Del Skrevet 8. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg streamte jo Bloodborne i dag. 🤨 Hakke vært hjemme idag jeg 😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hakke vært hjemme idag jeg 😉 Hadde du bladd oppover på forrige side, da hadde du sett det. 🤔 Forresten, det ønsket ditt blir ikke notert ned, pga jeg streamte den for ikke så lenge siden. Man kan også se opptaket av den også, problemet løst. 🤗 Endret 8. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember 2024 Del Skrevet 8. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Hadde du bladd oppover på forrige side, da hadde du sett det. 🤔 Forresten, det ønsket ditt blir ikke notert ned, pga jeg streamte den for ikke så lenge siden. Man kan også se opptaket av den også, problemet løst. 🤗 Vært på jakt i dag og er sliten men jeg driter i hele greia god natt 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vært på jakt i dag og er sliten men jeg driter i hele greia god natt 😀 For all del, jeg skal ikke nekte deg. 🤗 Du får ha en riktig god natt. 😴💤 Du vet hvor du finner videoen. Den går ingen sted. Bare ta den tiden du trenger. 🙃 https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/streams 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) Jeg glemte og dele i går til dagens stream. Nå er søndagen her, lurer på om det er noen andre enn kun@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til dagens stream? 🤔🎮🎮 CC har alt valgt spill til dagens stream. De valgte dette spillet her: Little Witch Nobeta Her er en liten del av Ps5 hylla mi: Forspoken Atomic Heart Stellar Blade Gal Guardians: Demon Purge Outriders Worldslayer The Ascent Pga2K23 Morbid: The Lords Of Ire Teenage Mutant Ninja Turtles: Tournament Fighters (NES) (The Cowabunga Collection) Endret 15. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember 2024 Del Skrevet 15. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg glemte og dele i går til dagens stream. Nå er det søndagen her, lurer på om det er noen andre enn kun@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til dagens stream? 🤔🎮🎮 CC har alt valgt spill til dagens stream. De valgte dette spillet her: Little Witch Nobeta Her er en liten del av Ps5 hylla mi: Forspoken Atomic Heart Stellar Blade Gal Guardians: Demon Purge Outriders Worldslayer The Ascent Pga2K23 Morbid: The Lords Of Ire Teenage Mutant Ninja Turtles: Tournament Fighters (NES) (The Cowabunga Collection) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2024 OBS: Dette er relativt et nytt spill, så det blir ikke lange streamen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 Vi ønsker oss: Outriders Worldslayer nå på søndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Vi ønsker oss: Outriders Worldslayer nå på søndag.👨🦰👩🦰 Den er notert ned dere to. @MR SPEED har også valgt denne gangen under pm. 🤗🤗 Resultatet så langt: Grip (Mr-$ sitt valg) Outriders Worldslayer (CC sitt valg) Endret 17. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2024 Del Skrevet 17. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Den er notert ned dere to. @MR SPEED har også valgt denne gangen under pm. 🤗🤗 Resultatet så langt: Grip (Mr- sitt valg) Outriders Worldslayer (CC sitt valg) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2024 En ny oppdatering i Ps5 spillhylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2024 Del Skrevet 18. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): En ny oppdatering i Ps5 spillhylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2024 Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? 🤔🎮🤗 De tre har alt valgt spill til i morn de, de har valgt disse spillene her: 1-3: Grip (Mr-$ sitt valg). 4-6: Outriders Worldslayer (CC sitt valg). Her en liten del av min Ps4 hylla mi: No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout HD (Omega Collection) WipEout Fury (Omega Collection) Dark Souls 3 Anima Gate Of Memories 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. desember 2024 Del Skrevet 20. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? 🤔🎮🤗 De tre har alt valgt spill til i morn de, de har valgt disse spillene her: 1-3: Grip (Mr-$ sitt valg). 4-6: Outriders Worldslayer (CC sitt valg). Her en liten del av min Ps4 hylla mi: No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout HD (Omega Collection) WipEout Fury (Omega Collection) Dark Souls 3 Anima Gate Of Memories 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2024 Da har min Lord Major terning valgt spillet. Det ble dette spillet her (se videoen ned under). Velg og lykke neste gang du velger @MR SPEED. Håper virkelig at ønsket ditt kommer i oppfyllelse da. 😌 Denne gangen hadde vist @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) firkløveren sin på stell. 🍀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2024 Del Skrevet 22. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Da har min Lord Major terning valgt spillet. Det ble dette spillet her (se videoen ned under). Velg og lykke neste gang du velger @MR SPEED. Håper virkelig at ønsket ditt kommer i oppfyllelse da. 😌 Denne gangen hadde vist @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) firkløveren sin på stell. 🍀 Vi har vår Lucky Seven Kløverlykke vi.🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Søndags Stream oppdatering: Obs: Det blir ikke streaming i morn heller. Noe kom i veien i siste liten som er mer viktigere en streamen. Beklager, jeg er nødt og ned prioritere den. 😔😔 Neste uke vil bli streaming, garantert. 😃🎮🎮 Endret 28. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Søndags Stream oppdatering: Obs: Det blir ikke streaming i morn heller. Noe kom i veien i siste liten som er mer viktigere en streamen. Beklager, jeg er nødt og ned prioritere den. 😔😔 Neste uke vil bli streaming, garantert. 😃🎮🎮 Tusen Takk, for at du sier ifra. Det setter vi stor pris på.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå