Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:58 Rapporter Del Skrevet i går, 17:58 Cassidy Tvillingene ønsker oss: Hot Wheels Unleashed til neste søndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:01 Rapporter Del Skrevet i går, 18:01 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Nå har min Lord Major terning valgt spillet. Det ble faktisk spillet The Evil Within. Jeg krysset faktisk alt av lemmer jeg hadde for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt skulle bli valgt i dag. Dere har virkelig vært uheldig med søndags treamen min i det siste, ser jeg. 😲🙄 Jeg må ta en all vårs prat med min Lord Major terning; - Hvorfor hvorfor Lord Major terning, CC har alt vært uheldig 5-6 ganger allerede. Hvorfor vil du ikke velge demmes valg? - Min Ederlense Herre, jeg gjør jo bare jobben min, jeg kan ikke noe for det, sorry. Sa terningen min forskrekket og lei seg. - Hmm, ja vell da. Kanskje jeg skal begynne med og streame to streamer på søndagen når det passeres 5-6 miss, uavhengig av hvor mange spill som er med i resultatlista. - Hmm, det høres ut sånn om det kan funke min Ederlense Herre. - Da kommer jeg til og streame to streamer i dag isteden for en, hva mener dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) om det? 😏🙃 Det jeg tenker er at jeg streamer deres valgte spill først, så tar jeg vinneren til sist, som en godbit i kaka. 🤗🎮 Dere må gjerne se meg streame begge spillene vis dere vil. 😏😏 Cassidy Tvillingene regner med å ha mer flaks med spill valget vårt søndag 1. desember, for det er dagen etter bursdagen vår.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 18:09 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 18:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene regner med å ha mer flaks med spill valget vårt søndag 1. desember, for det er dagen etter bursdagen vår.😉😉 Som jeg sa i min forrige post, så kommer jeg til og streame to spill i dag. Først deres ønske, så den ønske jeg valgte. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 18:09 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 18:09 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 5:16 PM): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:14 Rapporter Del Skrevet i går, 18:14 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Som jeg sa i min forrige post, så kommer jeg til og streame to spill i dag. Først deres ønske, så den ønske jeg valgte. 🤗🤗 Cassidy Tvillingene liker å høre at du velger vårt spill først i kveld, det er helt toppers.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 18:16 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 18:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker å høre at du velger vårt spill først i kveld, det er helt toppers.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg tenker ha ha dette som en ting nå fremover, det at hvis man har vært uflaks 5-6 ganger da vil jeg streame dobbelt opp. 🙃🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:21 Rapporter Del Skrevet i går, 18:21 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg tenker ha ha dette som en ting nå fremover, det at hvis man har vært uflaks 5-6 ganger da vil jeg streame dobbelt opp. 🙃🙃 Det høres toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene må fylle på med mer kløverlykke vi🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 18:45 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 18:45 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Hot Wheels Unleashed til neste søndag.👨🦰👩🦰 Forresten, den er grei dere to. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:51 Rapporter Del Skrevet i går, 18:51 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Forresten, den er grei dere to. 🤗🤗 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 19:01 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 19:01 Første runde: @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt valgte spill. Edit: Jeg kommer til og ha tre kvarters pause imellom dem, sånn at dere vet. 😏 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 21 timer siden Andre runde: Vinneren fra i dag, god biten i kaka. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå