Gå til innhold

TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.]

Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden):

Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn?

De har alt valgt spill til i morn, de valgt dette spillet her...

• Them`s Fightin Herds

Liten del av ps5 hylla mi:

• Pga2K23
  • Morbid: The Lords Of Ire
  • Blasphemous 2
  • Music Racer: Ultimate
  • Rift Breaker
  • Them's Fightin Herds
  • Waifu Impact
  • Overwatch 2
  • Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection)

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn?

De har alt valgt spill til i morn, de valgt dette spillet her...

• Them`s Fightin Herds

Liten del av ps5 hylla mi:

• Pga2K23
  • Morbid: The Lords Of Ire
  • Blasphemous 2
  • Music Racer: Ultimate
  • Rift Breaker
  • Them's Fightin Herds
  • Waifu Impact
  • Overwatch 2
  • Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection
  • Morbid: The Lords Of Ire        hva velger du @Kassettspiller ? 😀
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden):

Resultatet så langt:

• Morbid: The Lords Of Ire
  • Them`s Fightin Herds

@Maskinfører
@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
@Kassettspiller
@MR SPEED

Vil dere at plasserings greia i resultat lista skal fremdeles være en ting? 🤔

Cassidy Tvillingene er helt ok med den plasseringsgreien, men vi merker at den var litt forvirrende for noen brukere. Så vi lurer på om det er like greit å bare glemme den.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Da har min Lord Major Terning valgt spillet. Det ble dette spillet her (se videoen). @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), dere har virkelig hatt uflaks de 4-5 gangene dere har valgt Them`s Fightin Herds. 😞😖 Neste gang foretrekker jeg at dere velger noe annet. 😏 Utenom det, så håper jeg dere stor koser dere med dagens stream for det om. 🙃😃

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Nå har min Lord Major terning valgt spillet. Det ble faktisk spillet The Evil Within. Jeg krysset faktisk alt av lemmer jeg hadde for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt skulle bli valgt i dag. Dere har virkelig vært uheldig med søndags treamen min i det siste, ser jeg. 😲🙄 Jeg må ta en all vårs prat med min Lord Major terning;
- Hvorfor hvorfor Lord Major terning, CC har alt vært uheldig 5-6 ganger allerede. Hvorfor vil du ikke velge demmes valg?
- Min Ederlense Herre, jeg gjør jo bare jobben min, jeg kan ikke noe for det, sorry. Sa terningen min forskrekket og lei seg.
- Hmm, ja vell da. Kanskje jeg skal begynne med og streame to streamer på søndagen når det passeres 5-6 miss, uavhengig av hvor mange spill som er med i resultatlista.
- Hmm, det høres ut sånn om det kan funke min Ederlense Herre.
- Da kommer jeg til og streame to streamer i dag isteden for en, hva mener dere  @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) om det? 😏🙃 Det jeg tenker er at jeg streamer deres valgte spill først, så tar jeg vinneren til sist, som en godbit i kaka. 🤗🎮 Dere må gjerne se meg streame begge spillene vis dere vil. 😏😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...