TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge til i morn? 🎮🎮🙃 CC har alt valgt dette spillet her til i morn: Them`s Fightin Herds Liten del av Ps5 hylla mi: Gylt Dead Space Forspoken Atomic Heart Stellar Blade Gal Guardians: Demon Purge Outriders Worldslayer The Ascent Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober @Maskinfører hva skal vi velge? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Kassettspiller skrev (7 minutter siden): @Maskinfører hva skal vi velge? Sammen er vi sterkere 😀 The Medium ? 😀 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sammen er vi sterkere 😀 The Medium ? 😀 Ja, liker å fortsette. Jeg velger The Medium 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, liker å fortsette. Jeg velger The Medium Ja vi velger The Medium 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober The Medium 🎮🎮🎮🎮 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Maskinfører skrev (18 minutter siden): Sammen er vi sterkere 😀 The Medium ? 😀 Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Ja, liker å fortsette. Jeg velger The Medium The Medium blir ikke registrert denne gangen, desverre. Pga den ble valgt sist gang. 🙄 Hadde vært fint om dere kunne variere litt på valgene deres. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. oktober Rapporter Del Skrevet 4. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): The Medium blir ikke registrert denne gangen, desverre. Pga den ble valgt sist gang. 🙄 Hadde vært fint om dere kunne variere litt på valgene deres. 🤗🤗 Kjedelig, men greit. Velger Gylt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Kjedelig, men greit. Velger Gylt. @Maskinfører Jeg liker at det er variert, skjønner dere. 😏 Den er grei du Kas forresten. 😃 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): @Maskinfører Jeg liker at det er variert, skjønner dere. 😏 Den er grei du Kas forresten. 😃 Skjønner den. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Rapporter Del Skrevet 5. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden): @Maskinfører Jeg liker at det er variert, skjønner dere. 😏 Den er grei du Kas forresten. 😃 Lar de andre få bestemme denne gangen skal bare se på 🎮🎮😀😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober (endret) Maskinfører skrev (45 minutter siden): Lar de andre få bestemme denne gangen skal bare se på 🎮🎮😀😀 Det er det som er greia med søndags streamen min, at folket kan bestemme spillet fra listene jeg deler ut, eventuelt tidligere lister. 🤗 Og jeg sier som regel i fra, hvis jeg ser at samme spillet går for ofte igjen. 😊 Som jeg sa istad, jeg foretrekker at det er variert. 😏 Endret 5. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober Der har min Lord major terning valgt spillet. Den valgte dette spillet her. 🤗🎮🎮 Men det blir ikke lange streamen da, pga dette spillet er relativt et nytt spill. 🙃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Rapporter Del Skrevet 6. oktober Cassidy Tvillingene ønsker oss Them`s Fightin Herds til neste søndag også.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 6.10.2024 den 8:07 PM): Cassidy Tvillingene ønsker oss Them`s Fightin Herds til neste søndag også.👨🦰👩🦰 Den er grei dere to. Resultatet så langt: 1-3: Them`s Fightin Herds 4-6: Double Impact (Doom (1993)) [@MR SPEED valgte det under pm.] Endret 8. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Rapporter Del Skrevet 8. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Den er grei dere to. Resultatet så langt: 1-3: Them`s Fightin Herds 4-6: Double Impact (Doom (1993)) [@MR SPEED valgte det under pm.] 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i moren? 🤗🎮🎮 Resultatet så langt: 1-3: Them`s Fightin Herds [@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) valgte det.] 4-6: Double Impact (Doom (1993)) [@MR SPEED valgte det under pm.] Liten del av ps4 hylla mi: Apsulov End Of Gods Life Is Strange True Colors Alien: Isolation Street Fighter II'Hyper Fighting (30th Anniversary Collection) Crysis Crysis 3 Revolution! (Doom (1993)) Harmony (Doom (1993)) Hot Wheels Unleashed 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Rapporter Del Skrevet 11. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i moren? 🤗🎮🎮 Resultatet så langt: 1-3: Them`s Fightin Herds [@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) valgte det.] 4-6: Double Impact (Doom (1993)) [@MR SPEED valgte det under pm.] Liten del av ps4 hylla mi: Apsulov End Of Gods Life Is Strange True Colors Alien: Isolation Street Fighter II'Hyper Fighting (30th Anniversary Collection) Crysis Crysis 3 Revolution! (Doom (1993)) Harmony (Doom (1993)) Hot Wheels Unleashed 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober (endret) Maskinfører skrev (11 timer siden): Nå kan vi velge spill eller ? I såfall The Medium 😀 Nå kan jeg akseptere det. Så, ja. 🙃👍 Resultatet så langt: 1-2: Them`s Fightin Herds 3-4: Double Impact (Doom (1993)) 5-6: The Medium Bare husk ikke bli for ivrig med en og samme spill. 😏😏 Endret 13. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå