TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai (endret) @Boing_80, @Maskinfører, @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå har @MR SPEED allerede valgt et spill til søndagen under PM. 🙃🙃 Han valgte dette spillet her. 🎮🎮 Dead Space Endret 7. mai av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai Forfatter Del Skrevet 7. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @Boing_80, @Maskinfører, @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå har @MR SPEED allerede valgt et spill til søndagen under PM. 🙃🙃 Han valgte dette spillet her. 🎮🎮 Dead Space 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @Boing_80, @Maskinfører, @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå har @MR SPEED allerede valgt et spill til søndagen under PM. 🙃🙃 Han valgte dette spillet her. 🎮🎮 Dead Space 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai (endret) Maskinfører skrev (På 7.5.2024 den 7:31 PM): 👍👍👍👍 Det var AWESOME. Er det remake? Klassiker som jeg har rundet, men alltid kult å se igjen. Forresten, hvor streamer du igjen? Skal få med meg neste gang du streamer. Jeg fikk nettopp dilla på Halo wars 2 etter at "foliage flickering" buggen er blitt fikset (ikke av utviklerne, men av spillsamfunnet). Endret 9. mai av Boing_80 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai (endret) Cassidy Tvillingene ønsker oss: Stellar Blade og vi får se om Hans Eksellense Lord Terning velger ønsket vårt nå på søndag.👨🦰👩🦰 Endret 9. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai (endret) Boing_80 skrev (13 timer siden): Forresten, hvor streamer du igjen? Skal få med meg neste gang du streamer. Jeg fikk nettopp dilla på Halo wars 2 etter at "foliage flickering" buggen er blitt fikset (ikke av utviklerne, men av spillsamfunnet). Du finner streamene mine her, både gamle og kommende streams. 🤗🤗 Og jeg streamer direkte fra ps5 eventuelt ps4 hvis jeg gjøre det. 😃😃 https://youtube.com/@thedarksaplings?si=_GA_-Ez3pIlx58PE Endret 10. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai (endret) Maskinfører skrev (11 timer siden): Stellar Blade Den er grei du. ☺️🤗 Edit: Du kan velge noe annet også ikke bare det samme som de andre har valgt. 😊😊 Endret 10. mai av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Stellar Blade og vi får se om Hans Eksellense Lord Terning velger ønsket vårt nå på søndag.👨🦰👩🦰 Den er grei. 👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Forfatter Del Skrevet 10. mai (endret) Slik ser resultatet ut så langt: 1-3 Dead Space (1 stemme) 4-6 Stellar Blade (2 stemmer) Endret 10. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Den er grei. 👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Den er grei du. ☺️🤗 Edit: Du kan velge noe annet også ikke bare det samme som de andre har valgt. 😊😊 Ja 🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai Forfatter Del Skrevet 11. mai (endret) Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er enda flere som vil velge spill til i morgen enn kun bare @MR SPEED, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🎮🎮🙃☺️ Foresten jeg blir også med på og velge spill denne gangen. 🙃🙃 Jeg velger Dead Space. 😏😏 Da blir resultatet dette: 1-3 Dead Space (2 stemmer) 4-6 Stellar Blade (2 stemmer) Endret 11. mai av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (49 minutter siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er enda flere som vil velge spill til i morgen enn kun bare @MR SPEED, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🎮🎮🙃☺️ Foresten jeg blir også med på og velge spill denne gangen. 🙃🙃 Jeg velger Dead Space. 😏😏 Da blir resultatet dette: 1-3 Dead Space (2 stemmer) 4-6 Stellar Blade (2 stemmer) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er enda flere som vil velge spill til i morgen enn kun bare @MR SPEED, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🎮🎮🙃☺️ Foresten jeg blir også med på og velge spill denne gangen. 🙃🙃 Jeg velger Dead Space. 😏😏 Da blir resultatet dette: 1-3 Dead Space (2 stemmer) 4-6 Stellar Blade (2 stemmer) Stellar Blade 😀😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai Forfatter Del Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (44 minutter siden): Stellar Blade 😀😀 Du har alt gitt en stemme. 🤨 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (26 minutter siden): Du har alt gitt en stemme. 🤨 Jeg har det ja ☹️☹️ da skjønner jeg ikke hvorfor jeg ble tagget ? ☹️ Endret 11. mai av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai Forfatter Del Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (5 minutter siden): Jeg har det ja ☹️☹️ da skjønner jeg ikke hvorfor jeg ble tagget ? ☹️ Jeg taget det for og vise resultatet. 🤨 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Jeg taget det for og vise resultatet. 🤨 Åja bare jeg som var litt treg i oppfatninga 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå