Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Cassidy Tvillingene ønsker oss det andre Street Fighter spillet: Street Fighter III 2and Impact til neste søndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss det andre Street Fighter spillet: Street Fighter III 2and Impact til neste søndag.👨🦰👩🦰 Øh, oki. Den er grei dere to. 🤨🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Øh, oki. Den er grei dere to. 🤨🤗 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 5:16 PM): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. april Forfatter Del Skrevet 26. april Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere enn @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morn? Dem har alt valgt. 🤗🎮 De valgte: Street Fighter III 2and Impact Liten del av spillhylla mi: Catherine: Full Body Death Stranding Dishonored 2 Doom (2016) (Orginalen og i Slayers Collection) Doom Eternal Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evil 7 Skyrim 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere enn @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morn? Dem har alt valgt. 🤗🎮 De valgte: Street Fighter III 2and Impact Liten del av spillhylla mi: Catherine: Full Body Death Stranding Dishonored 2 Doom (2016) (Orginalen og i Slayers Collection) Doom Eternal Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evil 7 Skyrim 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april Forfatter Del Skrevet 27. april (endret) Der har @MR SPEED også valgt spill til i morgen. Slik ser resultaten ut nå. 🙃🙃🤗 1-3: Street Fighter III 2and Impact (CC sin ønske) 4-6: Music Racer: Ultimate (Mr-$ sin ønske) Endret 27. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Der var min Lord Major Terning valgt spillet. Den valgt selvfølgelig dette spillet. 🤨🙃🎮 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april En ny oppdatering i spillhylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): OK, da ønsker Cassidy Tvillingene oss: Stellar Blade på streamen nå kommende søndag.👨🦰👩🦰👍👍 Den er grei dere to. 😃🤗🎮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Den er grei dere to. 😃🤗🎮 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai En ny oppdatering i spillhylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai Forfatter Del Skrevet 3. mai Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere som vil velge spill til i morn? 🎮🎮 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), er vist tidlig ute denne gangen også med og velge spill, de valgte dette spillet Stellar Blade. 🙃🙃 Liten del av spillhylla min: Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Elden Ring The Callisto Protocol 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere som vil velge spill til i morn? 🎮🎮 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), er vist tidlig ute denne gangen også med og velge spill, de valgte dette spillet Stellar Blade. 🙃🙃 Liten del av spillhylla min: Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Elden Ring The Callisto Protocol 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (21 minutter siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere som vil velge spill til i morn? 🎮🎮 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), er vist tidlig ute denne gangen også med og velge spill, de valgte dette spillet Stellar Blade. 🙃🙃 Liten del av spillhylla min: Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Elden Ring The Callisto Protocol Elden Ring😎 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Hadde ikke gjort meg noe om du streamer Dolmen og klarer å komme deg gjennom spillet. For maken til makkverk skal en lete lenge etter. Spillet er jo elendig! Change my mind. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Entern skrev (53 minutter siden): Elden Ring😎 Boing_80 skrev (33 minutter siden): Hadde ikke gjort meg noe om du streamer Dolmen og klarer å komme deg gjennom spillet. For maken til makkverk skal en lete lenge etter. Spillet er jo elendig! Change my mind. Den er grei dere to. 🙃👍 Resultatet er nå: 1-2: Stellar Blade 3-4: Elden Ring 5-6: Dolmen Nå er det bare opptil min Lord Major Terning og velge blant de tre. Med mindre det er enda flere som vil velge spill til i morn. 🙃🎮 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (15 timer siden): Den er grei dere to. 🙃👍 Resultatet er nå: 1-2: Stellar Blade 3-4: Elden Ring 5-6: Dolmen Nå er det bare opptil min Lord Major Terning og velge blant de tre. Med mindre det er enda flere som vil velge spill til i morn. 🙃🎮 Glemte å legge til at jeg har Dolmen på Steam og det er et av feilkjøpene mine. Dolmen, for en vits! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai Forfatter Del Skrevet 4. mai Boing_80 skrev (12 minutter siden): Glemte å legge til at jeg har Dolmen på Steam og det er et av feilkjøpene mine. Dolmen, for en vits! Jeg syns det spillet går ann. Helt enig, at den kunne vært bedre. 🙃😃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai Forfatter Del Skrevet 5. mai Min Lord Major Terning valgte dette spillet her. 😃🤗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå