TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Forfatter Del Skrevet 12. april Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill til i morn. 🎮🎮🤔 Liten del av spillhylla mi: Dolmen Temtem Elden Ring The Callisto Protocol Steelrising Diablo IV Demon's Souls Scorn Gylt 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april (endret) Trippelure skrev (1 time siden): Elden Ring 🐶🥰 Den er grei du: Nå er det to spill som er blidt valgt. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) valgte unde PM dem. 😃 Der har @Maskinfører også valgt. Elden Ring leder med 2 stemmer nå. Da ble resultatet dette: Street Fighter III New Generation (1 stemme) Elden Ring (2 stemmer) Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (15 minutter siden): Den er grei du: Nå er det to spill som er blidt valgt. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) valgte unde PM dem. 😃 Der har @Maskinfører også valgt. Elden Ring leder med 2 stemmer nå. Da ble resultatet dette: Street Fighter III New Generation (1 stemme) Elden Ring (2 stemmer) Der ja Elden Ring denne helgen da også Street Fighter III New Generation neste helg ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april (endret) Maskinfører skrev (7 minutter siden): Der ja Elden Ring denne helgen da også Street Fighter III New Generation neste helg ? Jah, hvis @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil ha samme valget neste helg også, det får være opp til dem, det er fullt mulig det også. Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (29 minutter siden): Jah, hvis @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil ha samme valget neste helg også, det får være opp til dem, det er fullt mulig det også. Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for den vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for den vi.👨🦰👩🦰👍👍 Da er det notert ned til neste helg. 🤗🤗 Hvis ikke @MR SPEED, @N-4K0 og @SprengeMobil gjevner det ut da. 😏😏 Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Da er det notert ned til neste helg. 🤗🤗 Hvis ikke @MR SPEED, @N-4K0 og @SprengeMobil gjevner det ut da. 😏😏 Cassidy Tvillingene håper at flere ønsker seg spill, sånn at det blir spennende å se hvilket spill du velger.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Forfatter Del Skrevet 13. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at flere ønsker seg spill, sånn at det blir spennende å se hvilket spill du velger.😊😊 Min Lord Major Terning velger, ikke meg. 🎲 Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Min Lord Major Terning velger, ikke meg. 🎲 Jepp, det stemmer Cassidy Tvillingene glemte det litt vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Siden det ikke ble noe svar fra de andre, da blir det Elden Ring. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april (endret) Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere som vil velge spill, ikke kun bare Spre-M og CC? De tre har alt valgt spill til i morn de. 🤗🎮 1-3: Slain Back From Hell (@SprengeMobil sitt valg) 4-6: Street Fighter III New Generation (@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt valg) Endret 19. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere som vil velge spill, ikke kun bare Spre-M og CC? De tre har alt valgt spill til i morn de. 🤗🎮 1-3: Slain Back From Hell (@SprengeMobil sitt valg) 4-6: Street Fighter III New Generation (@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt valg) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april (endret) Ser ut som det blir kun en av de to spillene der. 🤔 Den er grei. 🤗 Endret 21. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Ser ut som det blir kun en av de to spillene der. 🤔 Den er grei. 🤗 Cassidy Tvillingene er spente på å se hvilket spill Hans Eksellense Lord Terning velger.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Min Lord Major Terning valgte dette spillet her @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🤗🎮 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april @SprengeMobil, siden min Lord Major Terning ikke valgte ditt spill valget i dag. Så, hvis du vil, så kan du ha samme valg neste helg også, det er opp til deg. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå