TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. februar Forfatter Del Skrevet 23. februar Nå er det atter en søndag rundt hjørnet. Luer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🤗 Liten del av spillhylla mi: Dark Souls 3 Dead Cells Deception 4 Blood Ties (The Nightmare Princess) Deception 4 The Nightmare Princess (The Nightmare Princess) Destiny Destiny 2 Diablo 3 Reaper Of Souls Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. februar Forfatter Del Skrevet 23. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Cassidy Tvillingene ønsker oss: Destiny.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar Forfatter Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Destiny.👨🦰👩🦰 Den er grei dere to. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Den er grei dere to. 🤗 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars Forfatter Del Skrevet 1. mars Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 😃🎮🎮 Hele ps4 spill hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Cassidy Tvillingene ønsker oss: Destiny 2.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars Forfatter Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Destiny 2.👨🦰👩🦰 Øh oki. 🙄😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Øh oki. 🙄😃 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars Forfatter Del Skrevet 2. mars Maskinfører skrev (3 timer siden): Destiny 2 😃😃 Du Mask, du vet at du kan velge noe annet også? 🤗🤗 Den er grei du forresten. MR SPEED skrev (2 timer siden): Diablo IV Den er grei du Mr-$. 😏😏 Destiny 2 har ledelsen med 2. Og Diablo IV med 1. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (10 timer siden): Du Mask, du vet at du kan velge noe annet også? 🤗🤗 Den er grei du forresten. Den er grei du Mr-$. 😏😏 Destiny 2 har ledelsen med 2. Og Diablo IV med 1. Sjeldent terningen treffer det jeg vil se så da sier vi som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sier Destiny 2 😃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars Forfatter Del Skrevet 2. mars (endret) Maskinfører skrev (23 minutter siden): Sjeldent terningen treffer det jeg vil se så da sier vi som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sier Destiny 2 😃 Min lord major terning savner og bli brukt nå. 😌 Endret 2. mars av TheDarkSycamore - SCM 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (27 minutter siden): Min lord major terning savner og bli brukt nå. 😌 Neida jeg er så dårlig i disse spill tingene at Destiny 2 går sikkert bra kan jeg ikke få i hjemmelekse denne uka da å gå gjennom lista og sjekke de på kanalen din også tester vi din Lord Major terning neste Uke? har den hatt ferie så lenge så tåler den sikkert en uke til det pleier jeg og gjøre ? 😃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars Forfatter Del Skrevet 2. mars Maskinfører skrev (3 timer siden): Neida jeg er så dårlig i disse spill tingene at Destiny 2 går sikkert bra kan jeg ikke få i hjemmelekse denne uka da å gå gjennom lista og sjekke de på kanalen din også tester vi din Lord Major terning neste Uke? har den hatt ferie så lenge så tåler den sikkert en uke til det pleier jeg og gjøre ? 😃 Ikke den type terning. Skal ikke gi spillene mine et terning score på noen måter. 🙄 Bruker terning hvis det er jevnt av ønskene deres. Det er da jeg bruker terning, terning velger et spill av deres valg, kun når det er jevnt ikke ellers. 😌 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (37 minutter siden): Ikke den type terning. Skal ikke gi spillene mine et terning score på noen måter. 🙄 Bruker terning hvis det er jevnt av ønskene deres. Det er da jeg bruker terning, terning velger et spill av deres valg, kun når det er jevnt ikke ellers. 😌 Åja er sånn det funker ja helt i orden med DY2 Endret 2. mars av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars Forfatter Del Skrevet 2. mars (endret) Maskinfører skrev (4 timer siden): Åja er sånn det funker ja helt i orden med DY2 Jah, det er sånn det fungerer. Null stress, no joggedress. Destiny 2 vil bi en ting i morn. 😃🎮 Endret 2. mars av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (15 minutter siden): Jah, det er sånn det fungerer. Null stress, no joggedress. Destiny 2 vil bi en ting i morn. 😃🎮 Så bra gleder meg 😃 Frida sitter på fanget og er helt enig 😃🐈⬛ så prøver vi Lord Terningen neste helg 😃 1 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå