TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar (endret) Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🤗 @Trippelure @MR SPEED @N-4K0 @Maskinfører @Entern @CorvusCorax ...dere må gjerne også være med og velge spill for meg til i morn hvis dere vil. 🤗 Liten del av hylla mi: Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Minecraft Story Mode Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch (Er lagt ned. Se Ps5 hylla.) Terraria Doom Zero (Doom (2016)) Earthless: Prelude (Doom (2016)) Endret 19. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene ønsker oss Guilty Gear XRD Sign.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss Guilty Gear XRD Sign.👨🦰👩🦰 Jeg vil det som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), den er grei dere to. 👍😊 @Trippelure, det er lov det. Da er det Guilty Gear to stemt. 🙃 Endret 19. januar av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), den er grei dere to. 👍😊 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar (endret) Der har Mr-$ også valgt. Han valgte Rekkr (Doom (2016)) under PM. Den er grei du @MR SPEED. 🙃 Men, Guilty Gear har ledelsen med to stemmer. Stemmer: Guilty Gear - 2 Rekkr - 1 Endret 20. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar Forfatter Del Skrevet 21. januar Siden det ble helt stille fra de andre. Så blir nok Guilty Gear. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Siden det ble helt stille fra de andre. Så blir nok Guilty Gear. Det blir sikkert bra Håper du får en god søndag og er uthvilt til i kveld 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Da var søndagen rundt hjørnet atter en gang. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮😊 Liten del av spillhylla mi: Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 Dark Souls Dark Souls 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene ønsker oss: Battleborn.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Battleborn.👨🦰👩🦰 Den er grei dere to. 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Den er grei dere to. 😊 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar (endret) Jeg får ikke lov og spille Battleborn av en merkelig grund. Kommer ikke inn i Battleborn serveren. 🥺 Endret 28. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg får ikke lov og spille Battleborn av en merkelig grund. Kommer ikke inn i Battleborn serveren. 🥺 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt. Men det blir streaming uansett i dag for det om. Jeg går etter et tidligere ønske som noen av dere har valgt isteden for. 😏 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Er det ikke noen stream i dag? Jeg ble litt sen, men på YT står det bare stille på starten av et spill 🐶🥰 Nei nå skjedde det nettopp noe 🥳 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Er det ikke noen stream i dag? Jeg ble litt sen, men på YT står det bare stille på starten av et spill 🐶🥰 Nei nå skjedde det nettopp noe 🥳 Nå streamer jeg. Bare åpne videoen i min forrige post. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå