MR SPEED Skrevet 22. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Quakecry skrev (30 minutter siden): Er bare litt rart å kontinuerlig holde på å lage nye innlegg her om du ikke vil at noen skal se på. HUSK VENNER DA ikke krig da nok faen skap på tv da 1 . Han liker ikke snakke på video jeg svarer helt greit 2 masser jeg på han å masser han på meg da full krig rundt oss 3 det beste er slippe kakle hue av de som ser på men da tæller jeg da vekk da 4 jeg dritter i det att han ikke liker snakke da slipper han mase mas her fra 5 mye tull fra deg meg la han bare spille han liker ikke snakke i videoen høre på de som snakker i spilla der er det mye tull 😊👍😝🤪🥰😞😍😃😫🥲🥲😩🥴😡😎🤐😕😙🥲😞🥰😩😞🥰 HUSK LA HAN VÆRE DA 👍👍 Endret 22. oktober 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): HUSK VENNER DA ikke krig da nok faen skap på tv da 1 . Han liker snakke på video jeg svarer helt 2 masser jeg på han å masser han på meg da full krig rundt 3 det beste er slippe kakle hue av de men da tæller jeg da 4 jeg dritter i det att han ikke liker snakke da slipper han mase 5 mye tull fra deg meg la han bare spille liker ikke høre på de som snakker i spilla der mye tull 😊👍😝🤪🥰😞😍😃😫🥲🥲😩🥴😡😎🤐😕😙🥲😞🥰😩😞🥰 HUSK LA HAN VÆRE DA 👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 5:16 PM): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg er også enig med det han @MR SPEED sider. Ingen ønsker krig/krangling. @Quakecry, deg om det. 🙄 Endret 22. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg er også enig med det han @MR SPEED sider. @Quakecry, deg om det. 🙄 Cassidy Tvillingene forstår jo at brukere må få lov å ha egne meninger, men de trenger ikke å lage kvalm i andre sine tråder for det. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2023 36 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene forstår jo at brukere må få lov å ha egne meninger, men de trenger ikke å lage kvalm i andre sine tråder for det. Er jo ikke å lage kvalm å stille et spørsmål på et forum. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2023 Quakecry skrev (4 timer siden): Er jo ikke å lage kvalm å stille et spørsmål på et forum. Det er jo sant. 🙃 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Quakecry skrev (6 timer siden): Er jo ikke å lage kvalm å stille et spørsmål på et forum. Du er litt hard i posten exe Øy snakk i videoene da eller exe på kan du faen ikke snakke i videoene for pokker sorry dine måten tullete teit men tåpelig exe da du er ikke helt sånn over litt hard ja ikke 100% da bedre si kan du snakke litt eller kan jeg få et ønske opp fylt høre stenen din exe spill DOOM Å hvis @TheDarkSycamore - SCM ikke liker å snakke i videoene kan ta feil da hadde jeg bare latt han være da å hvis THED som er @TheDarkSycamore - SCM sier nei jeg vil ikke snakk har jeg set du spør igjen Endret 23. oktober 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2023 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Du er litt hard i posten exe Øy snakk videoene da eller kan du faen ikke snakke i videoene for pokker sorry dine måten bedre si kan du snakke litt eller kan jeg få et ønske opp fylt høre stenen din exe spill DOOM Å hvis @TheDarkSycamore - SCM ikke liker å snakke i videoene kan ta feil da hadde jeg bare latt han være da å hvis THED som er @TheDarkSycamore - SCM sier nei jeg vil ikke snakk har jeg set du spør igjen Cassidy Tvillingene er 100% enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) MR SPEED skrev (21 minutter siden): Du er litt hard i posten exe Øy snakk videoene da eller kan du faen ikke snakke i videoene for pokker sorry dine måten bedre si kan du snakke litt eller kan jeg få et ønske opp fylt høre stenen din exe spill DOOM Å hvis @TheDarkSycamore - SCM ikke liker å snakke i videoene kan ta feil da hadde jeg bare latt han være da å hvis THED som er @TheDarkSycamore - SCM sier nei jeg vil ikke snakk har jeg set du spør igjen Ikke vondt ment Mr-$, syns du kunne tatt den posten under PM med ham eller i en annen tråd. Pga jeg ønsker ikke ha store diskusjon i denne tråden. Småe går greit, ikke for store. 😏 Sier ikke at jeg ikke er enig med deg der, det er jeg 100%. Jeg setter strek for den diskusjonen nå. Endret 23. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn. 🎮🎮🙃 Liten del av spillhylla mi: Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds TNT Evilution (Doom (2016)) Kingdom Hearts Final Mix (HD 1,5+2,5 ReMix) Kingdom Hearts Re:Chain Of Memories (HD 1,5+2,5 ReMix) Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ønsker oss: Lego Worlds.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Lego Worlds.👨🦰👩🦰 Den er grei dere. 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2023 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Den er grei dere. 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2023 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2023 Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🙃 Liten del av spillhylla mi: Diablo IV Demon's Souls Music Racer: Ultimate Rift Breaker Them's Fightin Herds Waifu Impact Overwatch 2 Elex 2 Succubus 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2023 Rapporter Del Skrevet 3. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker oss: Diablo IV.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. november 2023 Rapporter Del Skrevet 3. november 2023 Demon’s Souls 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2023 @Entern, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nice dere tre. 👍🙃 Dere får krysse alt dere har av lemmer, i hvilken spill terningen min kommer til og velge til i morn? 🎲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2023 Rapporter Del Skrevet 4. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): @Entern, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nice dere tre. 👍🙃 Dere får krysse alt dere har av lemmer, i hvilken spill terningen min kommer til og velge til i morn? 🎲 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Og i tillegg håper jeg på at det lar seg gjøre og se på streamen min denne søndagen, siden den ikke ville forrige søndag. 🙄 Endret 4. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå