Gå til innhold

TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16):

Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side.

IMG_20211218_190923.thumb.jpg.c5924f623a

Ny streame kalender:
┌──────────┬───────────┬──────────┐
│----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│
├──────────┼───────────┼──────────┤
│---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│
└──────────┴───────────┴──────────┘

Playstation hylla mi:
(Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.)

Ps2 hylla mi:
https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951

Ps3 hylla mi:
https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274

Ps4 hylla mi:
https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006

Ps5 hylla mi:
https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777

Xbox One X hylla mi:
(Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.)

Xbox One hylla mi:
https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Jeg ser at du har opprettet enda en ny chate sirkel på Ps. Du kunne jo bare brukt den du først opprettet, deg og begge mine brukere istedenfor. 😳 Men oki da. :thumbs:

Sorry ville vare gi info med bilde til neste spill på den nye bruken du ser jeg har sendt pm der

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en bare @MR SPEED som vil velge til i morn? 🎮🎮😃

Liten del av spillhylla mi:

• Immortal Unchained
  • Gal Gun Double Peace
  • Dreamfall Chapters
  • Anthem
  • Darksiders
  • Street Fighter II'Hyper Fighting (30th Anniversary Collection).
  • Super Street Fighter II (30th Anniversary Collection).
  • Super Street Fighter II Turbo (30th Anniversary Collection).
  • Wolfenstein Youngblood
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, TheDarkSycamore - SCM said:

Disse dagene bare braser av gårde. Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morgen? 🎮🎮😃

• Evolve
  • No End In Sight (Doom (2016))
  • Elex
  • Gal Gun 2
  • Darksiders II
  • Senran Kagura
  • R-Type Final 2
  • The Evil Within
  • Devil May Cry 4

Hadde vurdert å se mer på om du snakket. Du må nesten velge å snakke om du skal ha noe håp om at flere skal se på. Er verdt å prøve ut. Er omtrent ingen som orker å se noe helt stille spille noe.. Da går en like gjerne til en annen youtuber.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Disse dagene bare braser av gårde. Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morgen? 🎮🎮😃

• Evolve
  • No End In Sight (Doom (2016))
  • Elex
  • Gal Gun 2
  • Darksiders II
  • Senran Kagura
  • R-Type Final 2
  • The Evil Within
  • Devil May Cry 4

Cassidy Tvillingene ønsker oss: Elex.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (2 timer siden):

Hadde vurdert å se mer på om du snakket. Du må nesten velge å snakke om du skal ha noe håp om at flere skal se på. Er verdt å prøve ut. Er omtrent ingen som orker å se noe helt stille spille noe.. Da går en like gjerne til en annen youtuber.. 

For det første; jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Jeg er ikke komfortabel til og snakke under streamene min. Hvorfor kan du ikke bare akseptere det? 😑😑😑

For det andre; jeg er ikke avhengig om og få flest mulig følgere/seere som de fleste er på YT.

For det tredje; det er helt greit hvor lenge folk gidder og se meg streame. Om de titter innom i få sekunder, så er det greit nok det. Jeg nekter ingen. 😃😃😃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden):

For det første; jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Jeg er ikke komfortabel til og snakke under streamene min. Hvorfor kan du ikke bare akseptere det? 😑😑😑

For det andre; jeg er ikke avhengig om og få flest mulig følgere/seere som de fleste er på YT.

For det tredje; det er helt greit hvor lenge folk gidder og se meg streame. Om de titter innom i få sekunder, så er det greit nok det. Jeg nekter ingen. 😃😃😃

Cassidy Tvillingene liker streamene dine sånn som de er, vi synes alltid at streamene dine er bra. Og vi kommer alltid til å følge med på dem.🥰🥰

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden):

100%enig THED IKKE HØR PÅ DEN IDIOTEN 

@Quakecry du trenger spark i ræva ps ikke Tirre meg lære deg folke skikk for faen meg tulling 😡😡😡😡

Lenke til kommentar
2 hours ago, MR SPEED said:

100%enig THED IKKE HØR PÅ DEN IDIOTEN 

@Quakecry du trenger spark i ræva ps ikke Tirre meg lære deg folke skikk for faen meg tulling 😡😡😡😡

Tror ikke en som knapt, og ofte ikke klarer å formulere en setning skal belære meg om noe som helst. Han legger ut om dette på et forum og reklamerer for det, men gir ingen grunn til at folk skal gidde å se på. 

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...