SprengeMobil Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Er det lov å reklamere for seg selv her da? Litt usikker på det, dessverre. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Litt usikker på det, dessverre. God tommelregel å sjekke slik før en poster. Kjekt å være på den sikre sida : ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 God tommelregel å sjekke slik før en poster. Kjekt å være på den sikre sida : ) Jeg rapporterte denne tråden rett etter jeg åpnet den, og den fikk lov til å stå. :) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2019 Forfatter Del Skrevet 3. november 2019 Ser ut som jeg må velge selv denne gangen. :hmm: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 En ny søndag rundt gjørenet. :wee: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Screamride er mitt forslag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2019 Forfatter Del Skrevet 9. november 2019 Screamride er mitt forslag. Null problemer, men da vil det bli vannmerke på videoen når jeg laster den til YT. Har enda ikke ordnet full versjonen av video maker programmet mitt, Wondershare Filmora. Sånn at du er klar over det. Skal ordne full versjonen, vet bare ikke helt når. Da vil det bli live stream på Mixer i morn. https://mixer.com/Fohsen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Screamride er mitt forslag. Se meg streame nå på: https://mixer.com/Fohsen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Da var søndags treamen min lagt ut på YT. Nå har jeg endelig fått fjernet vannmerket. Endret 22. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2019 Forfatter Del Skrevet 17. november 2019 Nå er det søndag igjen. ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Dark Souls er mitt forslag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2019 Forfatter Del Skrevet 17. november 2019 (endret) Off to the Races skrev (13 timer siden): Dark Souls er mitt forslag. Dark Souls skal bli. ?? Antar at du mener første Dark Souls? ? Endret 17. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (2 minutter siden): Dark Souls skal bli. ?? Antar at du mener første Dark Souls? ? Jepp, den første. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2019 Forfatter Del Skrevet 17. november 2019 Off to the Races skrev (5 timer siden): Jepp, den første. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2019 Forfatter Del Skrevet 30. november 2019 Nå er enda en ny søndag rundt gjørnet. Filmet samlingen min i går, husk det er kun Ps4 og Xbox One jeg får streamet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2019 Så stille det ble. ? Men det er greit, da velger jeg selv utifra tidligere deres valgte spill. ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2019 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2019 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2019 En ny søndag rett rundt gjørnet. Vil gjerne se deres ønsker for søndagen. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå