MR SPEED Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 Ønsker Resident Evil Village😁♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 (endret) MR SPEED skrev (4 timer siden): Ønsker Resident Evil Village😁♥️ Den er grei du Mr-$. 😊👍 Ps: håper du klarer å følge med på streamen min nå på søndag. 🙄 Hele spillhylla mi finner dere her: Endret 30. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. september 2022 Rapporter Del Skrevet 30. september 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Den er grei du Mr-$. 😊👍 Ps: håper du klarer å følge med på streamen min nå på søndag. 🙄 Hele spillhylla mi finner dere her: Føller meg mye bedre nå da skal se på ta 5 min fra titanic da 😁bilder kommer da😁av spillingen din da 😁♥️👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Er det noen andre enn bare @MR SPEED som velger spill for meg til imorgen? 🎮🎮😊 Liten del av spillhylla mi: Redout Trackmania Turbo Dragon Quest Builders Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Ønsket vårt er: Lego Worlds.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ønsket vårt er: Lego Worlds.😊😊 Hva er greia med å velge dobbelt opp? 😳 Holder det ikke med et valg? Endret 1. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Da står det imellom... Resident Evil Village (1 til 3) Lego Worlds (4 til 6) Da må terningen bestemme hva det blir. 5 kast og 5 runder. Er @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) spente? Endret 1. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Hva er greia med å velge dobbelt opp? 😳 Holder det ikke med et valg? Unnskyld det gikk litt rundt for oss, i sted her, 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Da står det imellom... Resident Evil Village (1 til 3) Lego Worlds (4 til 6) Da må terningen bestemme hva det blir. 5 kast og 5 runder. Er @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) spente? Ja Cassidy Tvillingene er alltid spente vi.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2022 Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen andre vil velge spill for meg til imorgen? 🎮🎮🎮 Jeg blir med å velge denne gangen, mitt ønske er: Chorvs Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2022 Da sier vi det DS ønsker se deg spille det spillet da 😁😁😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2022 Ønsket vårt er: Lego Dimensions.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Den er grei dere to @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 👍😊 Blir det: (1 til 3) Chorvs (4 til 6) Lego Dimensions? Terningen avgjør det, fem kast, fem runder. 🎲 Endret 8. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2022 Cassidy Tvillingene venter i spenning til i morgen kveld på hvilket spill terningen velger vi.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2022 Det ble CT sitt forslag denne gangen. 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2022 Hvor blir det av disse dagene? Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Overwatch (Er lagt ned.) Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hvor blir det av disse dagene? Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Overwatch (Er lagt ned.) Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 Åsen blir det med ps4 ønsker THE-D da du har skaffet deg ps5 da ??? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2022 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Åsen blir det med ps4 ønsker THE-D da du har skaffet deg ps5 da ??? Ikke mas er du snill. Da tar det enda lengre tid til jeg ordner meg Ps5. 😑😑 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Ikke mas er du snill. Da tar det enda lengre tid til jeg ordner meg Ps5. 😑😑 Du ds bare lurte da sorry hvis du tar det ille opp da unnskyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå