TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2022 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2022 Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🤗 Hele spillhylla mi finner dere her: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2022 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. august 2022 Rapporter Del Skrevet 12. august 2022 Trackmania Turbo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2022 (endret) Atter en søndag rund gjørnet. Lurer på om no... ...Mr-$ er vist tidlig ute ser jeg. Den er grei du @MR SPEED.👍😏 Er det noen andre enn Mr-$ som vil velge spill for meg til i morn? Liten del av spillhylla mi: Tetris Effect Skyrim VR Saints Raw IV & Gat Out Of Hell Devil May Cry HD Collection Code Vein Grandblue Fantasy Versus Dead Of Alive 6 Man Eater Blade Strangers Endret 13. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2022 Rapporter Del Skrevet 13. august 2022 Her er ønsket vårt for i morgen: Blade Strangers.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2022 Den er grei dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Da får dere krysse alt dere har av lemmer. Samme med @MR SPEED. Om ønsket deres blir valgt. Blir det... ...Trackmania Turbo... ...eller... ...Blade Strangers... ...montro? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2022 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2022 Rapporter Del Skrevet 14. august 2022 (endret) @TheDarkSycamore - SCM der så jeg du ble kjørt for bi men deven gratis ds du tok han 31 new rekord ds gratis ds 👍👍👍👍👍😃😃😃😃😄😄😄😄 Endret 14. august 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2022 @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de banene jeg kjørte under streamen i går har jeg laget selv. 😏😏 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2022 Rapporter Del Skrevet 15. august 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de banene jeg kjørte under streamen i går har jeg laget selv. 😏😏 Det har du ikke ds jeg har spillet det spillet en gang i tiden da nei du lurer ikke meg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ikke gå på lureriet til ds nå 👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2022 (endret) MR SPEED skrev (6 minutter siden): Det har du ikke ds jeg har spillet det spillet en gang i tiden da nei du lurer ikke meg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ikke gå på lureriet til ds nå 👍👍 Det tar du faktisk feil Mr-$, jeg har faktisk laget de banene jeg kjørte under streamen. Tror du meg ikke, hva er navnet på skaperen på de banene? Du kan se det oppi øverst i venstre hjørnet, der står skaperen sitt navn på banen. Hva står det? Nemlig, HellFrode. Oppi øverste høyre hjørnet det ser du hva jeg heter på Playstation. 😏😏😏 Endret 15. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2022 Rapporter Del Skrevet 15. august 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det tar du faktisk feil Mr-$, jeg har faktisk laget de banene jeg kjørte under streamen. Tror du meg ikke, hva er navnet på skaperen på de banene? Du kan se det oppi øverst i venstre hjørnet, der står skaperen sitt navn på banen. Hva står det? Nemlig, HellFrode. Oppi øverste høyre hjørnet det ser du hva jeg heter på Playstation. 😏😏😏 Ok hvorfor så jeg ikke psn id da er det de er da har spillet alle banne i vr da vet du ikke har gjord det det er psn id din det ❤️❤️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2022 (endret) MR SPEED skrev (9 minutter siden): Ok hvorfor så jeg ikke psn id da er det de er da har spillet alle banne i vr da vet du ikke har gjord det det er psn id din det ❤️❤️ De banene du snakker om, følgte med spillet under Campaign. De banene jeg snakker om, er de banene andre spillere har laget i Trackbuilder. Man kan lage sine egne rom i Online Racing. Det er der man kan dele sine lagde baner sånn at andre spillere kan kjøre dem. Har du aldri laget baner i Trackmania? 😑😑😑 Endret 15. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2022 Rapporter Del Skrevet 15. august 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): De banene du snakker om, følgte med spillet under Campaign. De banene jeg snakker om, er de banene andre spillere har laget i Trackbuilder. Man kan lage sine egne rom i Online Racing. Det er der man kan dele sine lagde baner sånn at andre spillere kan kjøre dem. Har du aldri laget baner i Trackmania? 😑😑😑 Spillet bare da i vr testa da spillet for første gang likte det da nå ja 👍👍👍👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til morn? 😏🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Kingdom Hearts Final Mix Kingdom Hearts Re:Chain Of Memories Kingdom Hearts 2 Final Mix Kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix Kingdom Heatts 3 Everspace Nexomon Extinction Death's Gambit Blazeblue Cross Tag Battle Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til imorgen? 😏😏🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Anthem Darksiders Wolfenstein Youngblood Evolve Elex Gal Gun 2 Darksiders II Senran Kagura R-Type Final 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Ønsket vårt er: Gal Gun 2.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå