MR SPEED Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 Ds kan jeg få et ønske oppfylt du i spilling ds sier du ja da får du nye psn id min glemt passordet der Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) MR SPEED skrev (På 3.7.2022 den 22.12): Ds kan jeg få et ønske oppfylt du i spilling ds sier du ja da får du nye psn id min glemt passordet der Hva!! 😐😐 Hvis det er å velge spill til i morn du mener, det trenger du ikke å spørre om. 🙄 Det er bare å velg, enten det er fra lille lista eller store lista, valget er ditt. 😏 Det trenger du ikke å spørre om lov til, bare velg et spill når du føler for det. Ingen tvang, vet du. 😃😃 Endret 9. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2022 Dagene tikker og går mot søndag. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🎮🎮🎮😃 Liten del av spillhylla mi: Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Immortal Realms Vampire Wars Jurassic World Evolution Kill la Kill - If Life Is Strange Before The Storm Deus Ex Mankind Divided Life Is Strange 2 Mirror's Edge Catalyst Hele spillhylla mi finner dere her: 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (11 timer siden): Hva!! 😐😐 Hvis det er å velge spill til i morn du mener, det trenger du ikke å spørre om. 🙄 Det er bare å velg, enten det er fra lille lista eller store lista, valget er ditt. 😏 Det trenger du ikke å spørre om lov til, bare velg et spill når du føler for det. Ingen tvang, vet du. 😃😃 Det var RE8 på hard da teste deg da der den dukka er da du vet sikert da 👍👍😀 Endret 9. juli 2022 av MR SPEED Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 🤔🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Monster Hunter World Slain Back From Hell Terminator Resistance 20th Anniversary Duke Nukem 3D World Tour Agony Agents Of Mayhem Bioshock The Collection Catherine: Full Body Death Stranding Endret 16. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 Her kommer Cassidy Tvillingene med ønsket vårt, vi to ønsker: Slain Back From Hell.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Den er grei dere to. 👍😃 Endret 16. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2022 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2022 Nå er det allter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til imorn? 🤔🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Dishonored 2 Doom Doom Eternal Doom Slayers Collection Mortal Kombat X Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evill 7 Skyrim Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2022 Ønsker Det første skytte spillet jeg hadde spillet da fra 1996 da DA @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): Ønsker Det første skytte spillet jeg hadde spillet da fra 1996 da DA @TheDarkSycamore - SCM Øh, hva slags spill er det? 😲 Og du vet at du for større sjanse med å bli valgt når du velger spill fra spill hylla mi. 😃 Endret 23. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (17 timer siden): Øh, hva slags spill er det? 😲 Og du vet at du for større sjanse med å bli valgt når du velger spill fra spill hylla mi. 😃 Skal si det ds ❤️❤️er RESIDENT EVIL 1 fra 1996 ds❤️❤️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2022 MR SPEED skrev (28 minutter siden): Skal si det ds ❤️❤️er RESIDENT EVIL 1 fra 1996 ds❤️❤️ Det blir vanskelig å stream det spillet uansett. Pga jeg har ikke det første RE spillet. 😑 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Det blir vanskelig å stream det spillet uansett. Pga jeg har ikke det første RE spillet. 😑 Ds vet det da ha ha ha 🤪🤪er på ps1 da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2022 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2022 Sett på miner mener å huske jeg har spillet er lenge siden glemt det da DS ds 👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2022 Nå er det ny søndag rundt hjørnet atter en gang. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn. 🙄🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Minecraft Dungeons Cross Code Lovecraft Untold Stories Mortal Shell Sonic Forces Morbid: The Seven Acolytes Bayonetta Vanquish Street Fighter 30th Anniversary Collection 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2022 Ønsket vårt er Cross Code.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Ønsket vårt er Cross Code.😊😊 Den er grei dere to. 😃👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå