TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Hvet dere hvor disse dagene blir av? 😮😮 Nå er det atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til imorgen? 🎮🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Darksiders II Senran Kagura R-Type Final 2 The Evil Within Devil May Cry 4 Hatsune Miku Project Diva X Alex Kidd In Miracle World DX Bladed Fury Biomutant Hele hylla mi finner dere her: Endret 21. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mai 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2022 Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til imorgen? 🤔🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Hades Scarlet Nexus Shadows Awakening Nier Replicant Wolfenstein The New Order Blasphemous Hired Gun The Eternal Cylinder Genshin Inpact Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2022 Cassidy Tvillingene sitt ønske til i morgen er: Wolfenstein The New Order, vi to synes at det høres ut som et skikkelig kult og spennende spill.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Cassidy Tvillingene sitt ønske til i morgen er: Wolfenstein The New Order, vi to synes at det høres ut som et skikkelig kult og spennende spill.😊😊😍😍 Okei, den er greit dere to. 🙃🙃👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2022 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2022 Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til imorgen? 🎮🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Aliens: Fireteam Elite Apsulov End Of Gods Life Is Strange True Colors Alien: Isolation Crysis Crysis 2 Crysis 3 Hot Wheels Unleashed The Sims 4 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2022 Søndags stream oppdatering: Jeg kommer til å flytte streame tiden litt ut mot dagen. Tenker rundt i 15:00 tiden nå på søndagen som kommer. Pga jeg flytter tiden er at Level Up stiller opp på "E3" i år, som starter i denne uka. Det vil jeg gjerne få med meg. 😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2022 En ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill til i morgen? 🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: NBA2K 17 Redout Trackmania Turbo Dragon Quest Builders Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds Minecraft PS: Neste søndag blir det ikke noe streaming. Pga da er jeg nede i Oslo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2022 Ser ut som jeg må selv velge spill i dag. Hem Det er helt greit det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2022 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2022 Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg i morn? 🎮🎮🤔 Liten del av spillhylla mi: Axiom Verge Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Minecraft Story Mode Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juni 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2022 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2022 Likte spillingen din ds 👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) Hvor blir det av disse dagene? Tenk at nå er det søndagen rundt hjørnet nok en gang. Lurer på om noen vil velge spill for meg til imorgen? 🎮🎮😊 Liten del av spillhylla mi: Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Endret 2. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Ønsket vårt for i morgen er: Transformers: Rise Of The Dark Spark. Vi to har en følelse av at det er et spennende spill.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Ønsket vårt for i morgen er: Transformers: Rise Of The Dark Spark. Vi to har en følelse av at det er et spennende spill.😍😍 Den er grei dere. 😊👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Godt valg i am back ds 😝 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå