TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2021 Lurer på om noen vil velge et spill til meg til i morgen? 🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2021 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? En liten del av spillhylla mi: Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout Omega Collection Anima Gate Of Memories Hele hylla mi finner dere her: Endret 25. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2021 Okei, da blir det et spill som jeg ikke har streamet før. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2021 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Atter en søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge et spill til meg til i morgen? 🎮🎮🎮 En liten del av spillhylla mi: Anima Gate Of Memories The Nameless Chronicles Axiom Verge Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Hele hylla mi finner dere her: Endret 1. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2022 Ser ut som jeg må velge selv i dag, da blir det spill som jeg ikke har spilt enda. Det er helt greit det. 👍😃 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2022 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2022 Enda en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge et spill til streamen min til i morn? En liten del av spillhylla mi: Minecraft Story Mode Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Hele hylla mi finner dere her: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2022 Ser ut som jeg må velge selv igjen. 🤔 Hem, det er helt greit det. 👍😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2022 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) mobile999 skrev (6 timer siden): ---forkortet ned--- Hammerheads er visst vanskelige. Dem er egentlig ikke så vanskelig å drepe dem. Det har seg sånn at jeg hoppet fort frem i de forskjellige områdene. Områdslevelet var for høy for mitt level. Med andre ord, jeg var veldig underlevlet. Det er egentlig ikke ment at man skal være teen sharkling i det området. Hadde løst å utfordre meg selv. Endret 10. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) Nå er det søndag rundt hjørnet atter en gang. Lurer på om noen vil velge spill til meg til i morn. 🎮🎮🎮 En liten del av spillhylla mi: Diablo 3 Reaper Of Souls Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Immortal Realms Vampire Wars Jurassic World Evolution Kill la Kill - If Life Is Strange Before The Storm Deus Ex Mankind Divided Life Is Strange 2 Her finner dere hele spillhylla min: Endret 15. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2022 Ser ut som jeg må velge selv nå i dag. 🤔 Det er helt greit det. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2022 Noen valgte vist i siste liten i dag, ser jeg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2022 Hvor blir disse dagene av? Nå er det søndagen rundt hjørnet nok en gang. Lurer på om noen vil velge spill til meg i morgen? 🎮🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Death Stranding Dishonored 2 Doom Doom Eternal Doom Slayers Collection Mortal Kombat X Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evill 7 Her har dere hele spillhylla mi: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2022 Ser vist sånn ut at jeg må velge selv i dag. 🤔 Det er helt greit det. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2022 Nå er det søndagen rundt hjørnet nok en gang. Er det noen andre ønsker enn @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sinn ønske til i morn? 🎮🎮🎮 Liten del av spillhylla mi: Life Is Strange Minecraft Dungeons Cross Code Lovecraft Untold Stories Mortal Shell Sonic Forces Morbid: The Seven Acolytes Bayonetta Vanquish Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2022 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå