Serpentbane Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Sensual Adventures Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Serpentbane skrev (På 31.10.2021 den 16.25): Sensual Adventures Skulle ønske jeg hadde det spillet jah.Men, må nok skuffe deg der, har ikke det spillet. Da blir det også veldig vanskelig å streame det i tillegg. Som jeg sa tidligere, dere får bedre treff hvis dere velger innafor hylla mi. Dette er det jeg har i PS4 hylla mi: Geometry Wars Dimensions Evolved NBA2K 17 Redout Trackmania Turbo Dragon Quest Builders Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout Omega Collection Anima Gate Of Memories Anima Gate Of Memories The Nameless Chronicles Axiom Verge Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Minecraft Story Mode Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 Dark Souls Dark Souls 2 Dark Souls 3 Dead Cells Deception 4 The Nightmare Princess Destiny Destiny 2 Diablo 3 Reaper Of Souls Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Immortal Realms Vampire Wars Jurassic World Evolution Kill la Kill - If Life Is Strange Before The Storm Deus Ex Mankind Divided Life Is Strange 2 Mirror's Edge Catalyst Monster Hunter World Slain Back From Hell Terminator Resistance 20th Anniversary Duke Nukem 3D World Tour Agony Agents Of Mayhem Bioshock The Collection Catherine: Full Body Death Stranding Dishonored 2 Doom Doom Eternal Doom Slayers Collection Mortal Kombat X Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evill 7 Skyrim The Evil Within 2 Until Dawn Valfaris Vikings Wolves Of Midgard Wolfenstein The Old Blood Wolfenstein 2 The New Colossus Plague Inc: Evolved Path Of Exile Life Is Strange Minecraft Dungeons Cross Code Lovecraft Untold Stories Mortal Shell Sonic Forces Morbid: The Seven Acolytes Bayonetta Vanquish Street Fighter 30th Anniversary Collection Tetris Effect Skyrim VR Saints Raw IV & Gat Out Of Hell Devil May Cry HD Collection Code Vein Grandblue Fantasy Versus Dead Of Alive 6 Man Eater Blade Strangers Kingdom Hearts Final Mix Kingdom Hearts Re:Chain Of Memories Kingdom Hearts 358/2 Day (Er ikke et spill, er en serie greie.) Kingdom Hearts 2 Final Mix Kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix Kingdom Hearts Re:Coded (Er ikke et spill, er en serie greie.) Kingdom Heatts 3 Everspace Nexomon Extinction Death's Gambit Blazeblue Cross Tag Battle Kingdom Hearts Dream Drop Distance Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep Kingdom Hearts Melody Of Memory Devil May Cry 5 Hellpoint Mothergunship Immortal Unchained Gal Gun Double Peace Dreamfall Chapters Anthem Darksiders Wolfenstein Youngblood Evolve Elex Gal Gun 2 Darksiders II Senran Kagura R-Type Final 2 The Evil Within Devil May Cry 4 Hatsune Miku Project Diva X Alex Kidd In Miracle World DX Bladed Fury Biomutant Hades Scarlet Nexus Shadows Awakening Nier Replicant Wolfenstein The New Order Nytt i Ps4-spill hylla mi: Blasphemous Hired Gun The Eternal Cylinder Genshin Inpact Endret 11. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2021 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og resten her inne. Dette ble dagens stream. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2021 Forfatter Del Skrevet 6. november 2021 Atter en søndag rundt hjørnet. Noen spill ønsker til i morn? 😃😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 Ser ut som om jeg må velge selg i dag. 🤔 Men, det er helt greit det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og resten her inne på Diakusjon.no dere må gjerne se meg streame, så lenge dere orker. 🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2021 Forfatter Del Skrevet 13. november 2021 Disse dagene braser av sted. Hvor er det dem blir av? Atter en søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 🎮🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2021 Forfatter Del Skrevet 14. november 2021 Ser ut som om jeg må velge selv i dag. 😕 Det er helt greit det. 😃😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2021 Forfatter Del Skrevet 14. november 2021 Noen valgte spill i grevens tid i dag. Han god gullgutten av en gullette pengepung, med en monsterus av en pengebinge, 1000 ganger større en Skrue Mc Duck sinn. Hem altså, man skulle nesten tro han hadde sånn pengebinge, sånn som han kjøper svin dyre legosett. Jeg snakker selvsagt om selveste @MR SPEED. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 Hvem er det som spiser opp disse dagene? 🥴 Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2021 Forfatter Del Skrevet 27. november 2021 Enda en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2021 Forfatter Del Skrevet 28. november 2021 Ser ut til at jeg må velge selv i dag. Men, det er helt greit det. 😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2021 Forfatter Del Skrevet 28. november 2021 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2021 Enda en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 🎮🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2021 @SprengeMobil, din valg er blidt oppfylt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Atter en ny søndag rundt hjørnet. Undrer på om noen vil velge et spill til i morgen? Forresten, siden det er svært få som faktisk velger spill for meg til søndagen, så har jeg tenkt litt. Lurer på om jeg her etter kommer til å streame spill som jeg har som ikke er blidt spilt enda. Det vil skje hvis dere enda ikke ha valgt noe for meg. Uansett, dere alle er hjertelig velkommen for å se meg streame, opp til dere selv hvor lenge dere gidder å se meg streame. Setter pris på det uansett hvor lenge dere orker å se meg spille. 😃😃 Endret 11. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2021 Ser ut som om jeg må selv velge et spill jeg har i hylla som jeg ikke har spilt enda. 🎮🎮🎮 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Velg nr 3 da ds😀 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2021 MR SPEED skrev (2 timer siden): Velg nr 3 da ds😀 Du og de numrene dine. 🥴 Men okei da. 👍😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2021 Nummerrekka du @MR SPEED valgte, ble dette spillet her. 😃 Hvis du har tid eller noe sånt, så bare stikk innom dagens stream. Det setter jeg utrolig pris på, uansett hvor lenge orker å se meg spille. 👍 Forresten, det blir ikke så super lage streamen i dag. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå