TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 (endret) Det har seg sånn at jeg elsker å streame på YT kanalen min, og jeg har en sreame kalender. Jeg streamer alltids i helgen. ┌────────┬────────┐ │--------Lør--------│--------Søn-------│ ├────────┼────────┤ │---ca - 19.30--│---ca-20.00----│ └────────┴────────┘ Har det sånn at på lørdagen da streamer jeg kun det jeg elsker å spille. Og på søndagen streamer jeg det jeg tror folk vil like, av de spillene jeg har her. TheDarkSeeds vs Games (TDSvG) Playlist Of Game Problemet i noen tilfeller er at jeg har vanskelighet å bestemme hva jeg skal spille/streame på søndagen på YT-kanalen min. Og jeg tenker kanskje at dere kan hjelpe meg med det. Så denne tråden fungerer slik: Velg et spill fra spillelisten/Playlist Of Game min, det spillet som nevnes mest kommer jeg til å spille/streame. Hvis noen nevne noe om spill som jeg ikke har i hylla, da vil det bli vanskelig for meg å streame det også. Så det hadde vert fint om dere forholder til det jeg har. ____________________________________________________________________________________________________________________________ Her er flere linker hvis noen av dere er nysgjerrige. Diskusjon om/rundt mine Skriverier Dere er til og med alle hjertelig velkommen til min SCM-Cartel på discord. https://discord.gg/aR4FBE Endret 6. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Forfatter Del Skrevet 25. august 2019 (endret) I dag er det søndag. Som vanlig usikker på hva jeg skal spill/streame på YT-kanalen min i dag. :huh: Det kan være at jeg lander på å streame Path Of Exile i denne søndagen også. Hvis det blir veldig stille i denne "leken" da vil det bli sannsynlig for at det blir det spillet. Endret 25. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Forfatter Del Skrevet 25. august 2019 Hem, da blir det vel Exile, ser det ut som. :hmm: Følg meg gjerne streamene mine, hvis det er interesse for det. Dere ser nå helt selv hvor lenge dere gidder se på. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Forfatter Del Skrevet 25. august 2019 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2019 Forfatter Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Nå kommer snart en ny søndag. Hvis dere vil, så har dere fortsatt mulighet i å bestemme hva jeg skal streame på den dagen. Som vanlig, hvis det blir stille, da vil jeg velge det jeg tror dere vil like. :) Men uansett hva gjør eller velger, så er dere hjertelig velkommen til mine YT-streamer. Dere ser nå helt selv hvor lenge dere gidder å se meg spille. Setter stor pris på besøket/tittet uansett hvor lenge det vil vare. :yes: Endret 29. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Minecraft, da?Den er grei du. ^^ 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Forfatter Del Skrevet 1. september 2019 Minecraft, da? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Forfatter Del Skrevet 1. september 2019 I tillegg setter jeg også pris på variert ønske fra dere, sånn at det ikke blir konstant det samme vær søndag. :wee: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 (endret) I morn er det søndag igjen. Har noen nye spill i hylla, hvis noe av dere vil at jeg skal sreame, så bare spytt ut hva dere ønsker. :) De spillene jeg snakker om er disse: Gravity Rush 1 og 2 Catherine Fullbodie Path Of Exile, har jeg jo alt streamet da. Endret 7. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Gravity Rush 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Gravity Rush 1 Kult 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Gravity Rush 1 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Nå er det en ny søndag kommet. Noen av mine YT følgere, hva vil dere jeg skal spille i dag? :wee: Endret 15. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Kjør på med Gravity Rush 2 da! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Kjør på med Gravity Rush 2 da! Null problem, håper du har tid å titte på meg i dag da. :wee: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Kjør på med Gravity Rush 2 da! 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Hva vil følgere mine se meg spille denne søndagen? :hmm: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Catherine Fullbodie Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Catherine Fullbody eller Duke Nukem 3D. Da dukker det opp et stort spørsmål, hvem av dem får flest stemmer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå