Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Jeg tokk en test stream for noen minutter siden. Joda jeg fikk til med og bruke mobilen telefonen min. Sånn at jeg får endret innstillingene i stream videoen. Det vil bli streaming i dag og helgen. 🎮🎮 Uvant og bruke mobilen min til det. 😌😌 Dette var gode nyheter, vi er glade for at det løste seg.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar Enda en ny oppdatering: Det viste seg at bærbare-pc'en min var bare fri for strøm. Jeg har alltids laderen i hele tiden, jeg sparket med uhell ledningen ut av stikkontakten i går. 😲 Jeg la merke til det nå i dag. 😌 Jeg fryktet at bærbare-pc'en hadde hadde tatt kvelden for godt. 😌🥹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Enda en ny oppdatering: Det viste seg at bærbare-pc'en min var bare fri for strøm. Jeg har alltids laderen i hele tiden, jeg sparket med uhell ledningen ut av stikkontakten i går. 😲 Jeg la merke til det nå i dag. 😌 Jeg fryktet at bærbare-pc'en hadde hadde tatt kvelden for godt. 😌🥹 Vi er glade for at det ordnet seg.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Forfatter Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar (endret) Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til I morn? 🤔🎮🎮🙃 Liten del av Ps5 hylla mi: Elex 2 Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Elden Ring Edit: Jeg fikk ikke med meg at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) alt har valgt spill til i morgen, før nå. 😳 Bra at jeg dobbelt sjekket nå. Hadde jeg ikke dobbelt sjekket, da hadde jeg faktisk oversett CC sitt ønske. 🙄😔 De har alt valgt dette spillet her: Blasphemous 2 Endret 11. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar @Maskinfører, @SprengeMobil og @Kassettspiller lenge siden dere har valgt spill nå ser jeg. 🤔 Jeg savner at dere også velger spill nå. 😏😌 Det er fint og savne. 🙂🙂 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @Maskinfører, @SprengeMobil og @Kassettspiller lenge siden dere har valgt spill nå ser jeg. 🤔 Jeg savner at dere også velger spill nå. 😏😌 Det er fint og savne. 🙂🙂 Jada vi skal velge vi 😀 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Forfatter Del Skrevet 11. januar Maskinfører skrev (39 minutter siden): Jada vi skal velge vi 😀 Jeg sa kun at jeg savner. Aldri sagt at dere skal. 😌😏🤗 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Jeg sa kun at jeg savner. Aldri sagt at dere skal. 😌😏🤗 Det er bra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til I morn? 🤔🎮🎮🙃 Liten del av Ps5 hylla mi: Elex 2 Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Elden Ring Edit: Jeg fikk ikke med meg at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) alt har valgt spill til i morgen, før nå. 😳 Bra at jeg dobbelt sjekket nå. Hadde jeg ikke dobbelt sjekket, da hadde jeg faktisk oversett CC sitt ønske. 🙄😔 De har alt valgt dette spillet her: Blasphemous 2 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): @Maskinfører, @SprengeMobil og @Kassettspiller lenge siden dere har valgt spill nå ser jeg. 🤔 Jeg savner at dere også velger spill nå. 😏😌 Det er fint og savne. 🙂🙂 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Det ser ut som det blir Blasphemous 2 i dag. 🤔🤔 Jaja, greit nok det. 😊🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Det ser ut som det blir Blasphemous 2 i dag. 🤔🤔 Jaja, greit nok det. 😊🤗 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Det blir ikke lange streamen i dag. Pga dette spillet er relativt et nytt spill. Det blir 1 time til 1,5 timer langt stream. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar (endret) Nå har @MR SPEED valgt et spill til neste gang jeg streamer på en søndag. 😏 Han valgte dette spillet her: Doom 3 Edit: Neste søndag blir det ikke streaming, pga jeg har blidt invitert til dåp. Onkelbarnet mitt skal døpes. ⛪ Endret 12. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Nå har @MR SPEED valgt et spill til neste gang jeg streamer på en søndag. 😏 Han valgte dette spillet her: Doom 3 Edit: Neste søndag blir det ikke streaming, pga jeg har blidt invitert til dåp. Onkelbarnet mitt skal døpes. ⛪ Vi håper at det blir en fin dåp, og tusen takk for at du sier ifra om streamen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 12:09 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:09 @MR SPEED, @Maskinfører, @Kassettspiller, @N-4K0, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Resultatet så langt til kommende søndag: Doom 3 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 12:23 Del Skrevet onsdag kl 12:23 TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): @MR SPEED, @Maskinfører, @Kassettspiller, @N-4K0, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Resultatet så langt til kommende søndag: Doom 3 Ja men det er jo bra da 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå