TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november Forfatter Del Skrevet 17. november Da har min Lord Major terning valgt spill. Det ble dette spillet her. 🎮🎲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. november Del Skrevet 17. november Vi ønsker oss: Sword Of The Vagrant til neste søndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november Forfatter Del Skrevet 17. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker oss: Sword Of The Vagrant til neste søndag.👨🦰👩🦰 Den er notert ned dere to. 😃👍 Var det godt og få iorden firekløveren deres igjen? 🍀🍀🥴 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 5:16 PM): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. november Del Skrevet 17. november TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Den er notert ned dere to. 😃👍 Var det godt og få iorden firekløveren deres igjen? 🍀🍀🥴 Ja vi er glade for å få tilbake Lucy Seven Kløverkraften vår.🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:29 Forfatter Del Skrevet i går, 01:29 Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er ende flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? 🎮🤗 De har alt valgt dette spillet her: Sword Of The Vagrant Liten del av Ps5 hylla mi: Elex 2 Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time (Arcade) (The Cowabunga Collection) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:00 Del Skrevet i går, 02:00 TheDarkSycamore - SCM skrev (30 minutter siden): Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er ende flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? 🎮🤗 De har alt valgt dette spillet her: Sword Of The Vagrant Liten del av Ps5 hylla mi: Elex 2 Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time (Arcade) (The Cowabunga Collection) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 02:41 Del Skrevet i går, 02:41 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Da var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er ende flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? 🎮🤗 De har alt valgt dette spillet her: Sword Of The Vagrant Liten del av Ps5 hylla mi: Elex 2 Succubus Ghostrunner Godfall The Medium Trackmania (2020) Dolmen Temtem Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time (Arcade) (The Cowabunga Collection) Trackmania 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:47 Forfatter Del Skrevet i går, 02:47 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Trackmania 😀 Du mener Trackmania (2020)? Den er grei du. 🤗👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 02:49 Del Skrevet i går, 02:49 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Du mener Trackmania (2020)? Den er grei du. 🤗👍 Ja er du så pirkete ? 😉☺️🤗😳👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:51 Forfatter Del Skrevet i går, 02:51 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja er du så pirkete ? 😉☺️🤗😳👍 Det finnes mange Trackmania spill. Jeg har to Trackmania spill på Playstation, har Trackmania Turbo og Trackmania (2020). Så svaret blir jah. 😏 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 02:53 Del Skrevet i går, 02:53 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det finnes mange Trackmania spill. Jeg har to Trackmania spill på Playstation, har Trackmania Turbo og Trackmania (2020). Så svaret blir jah. 😏 Ja men det visste ikke jeg vettu at det var så mange 2020 da 😳😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:56 Forfatter Del Skrevet i går, 02:56 (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men det visste ikke jeg vettu at det var så mange 2020 da 😳😀 Det finnes kun en Trackmania 2020. Men det finnes mange Trackmania spill. 🤨 Det er det jeg mener. 😏 https://trackmania.fandom.com/wiki/Trackmania_(series) Endret i går, 02:56 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 03:14 Forfatter Del Skrevet i går, 03:14 Med andre ord @Maskinfører, hadde det ikke vært for den lille lista jeg delte på denne siden, da hadde jeg ikke vist hvilken Trackmania spill du pratet om. 🤔 Uansett, valget ditt er notert ned. 🤗 Resultatet så langt: 1-3: Sword Of The Vagrant 4-6: Trackmania (2020) 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 03:15 Del Skrevet i går, 03:15 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Med andre ord @Maskinfører, hadde det ikke vært for den lille lista jeg delte på denne siden, da hadde jeg ikke vist hvilken Trackmania spill du pratet om. 🤔 Uansett, valget ditt er notert ned. 🤗 Resultatet så langt: 1-3: Sword Of The Vagrant 4-6: Trackmania (2020) Nei jeg ser den Trackmania 2020 😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå