Maskinfører Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Nei, det har jeg ikke. Det er en liten del av mine enorme svære spill hylla mi. 🤗 Jeg er ikke streng på hvordan dere velger spillet, om det er direkte fra den store spillhylla mi eller fra de småe delene fra store hylla mi, både tidligere eller nå værende del. Edit: Man kan velge spill til søndagen min fra hvilken som helst del av hylla som jeg deler ut her. Så det er ikke feil. 😏 Hehe måtte sjekke om du var våken 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Forfatter Del Skrevet 9. november TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 @Maskinfører, også deler jeg alltids min enorme spillhylla mi ca øverst på hver side i denne tråden. Jah, jeg er fremdeles våken forresten. 🙃 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Maskinfører, også deler jeg alltids min enorme spillhylla mi ca øverst på hver side i denne tråden. Jah, jeg er fremdeles våken forresten. 🙃 Ja var svær samling det 😀 det er bra at du er våken 😀 har bare Xbox jeg og spillene lagret der 😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Forfatter Del Skrevet 9. november Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja var svær samling det 😀 det er bra at du er våken 😀 har bare Xbox jeg og spillene lagret der 😉 Jah, ikke sant. Det er litt derfor jeg har valgt og dele opp hylla mi i småe deler istedenfor, sånn at dere skal slippe og gå igjennom absolutt hele svære spillhylla mi, med mindre dere absolutt vil det da, så klart. Det er opp til dere. 🤗 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Jah, ikke sant. Det er litt derfor jeg har valgt og dele opp hylla mi i småe deler istedenfor, sånn at dere skal slippe og gå igjennom absolutt hele svære spillhylla mi, med mindre dere absolutt vil det da, så klart. Det er opp til dere. 🤗 Jo 😀 ja det ville nok vært en stor oppgave og gått gjennom den hehe tror ett minimum er mere enn godt nok 🤗 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november Forfatter Del Skrevet 10. november Der har min Lord Major valgt spillet. Det ble dette spillet her denne gangen. 🤗🎮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Vi ønsker oss: Chorvs til neste søndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 10.11.2024 den 10:26 PM): Vi ønsker oss: Chorvs til neste søndag.👨🦰👩🦰 Den er grei dere to. 👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Den er grei dere to. 👍 Du må komme med alternativer da ? 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november (endret) Maskinfører skrev (24 minutter siden): Du må komme med alternativer da ? 😀 Det deler jeg alltids på Lørdagen. 🤗 Det er bare og bla tilbake til gamle alternativene jeg har delt eller se på den store hylle mi nesten helt øverst på hver side med ønskelig. 😏 Endret 15. november av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det deler jeg alltids på Lørdagen. 🤗 Det er bare og bla tilbake til gamle alternativene jeg har delt eller se på den store hylle mi nesten helt øverst på hver side med ønskelig. 😏 Jeg kan det ja 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Resident Evil Village da 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november (endret) Maskinfører skrev (6 minutter siden): Resident Evil Village da 😀 Den er grei du. 😃👍 Resultatet så langt: 1-3: Chorvs 4-6: Resident Evil Vilage Endret 15. november av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Den er grei du. 😃👍 Resultatet så langt: 1-3: Chorvs 4-6: Resident Evil Vilage Takk 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Det spille her var kult har du det også ? 😀 Husker det kom sånn hul lyd når jeg hoppet hodeskallen i taket 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det spille her var kult har du det også ? 😀 Husker det kom sånn hul lyd når jeg hoppet hodeskallen i taket Nei dessverre, den har jeg ikke. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Nei dessverre, den har jeg ikke. Ikke det nei minner fra barndommen det 1995 eller der om kring spyro også 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Den er grei dere to. 👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november Forfatter Del Skrevet 16. november (endret) Da var det atter en ny søndags rundt hjørnet. Lurer på om det er flere enn kun @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morn? 🎮😃 De har alt valgt spill til imorn: 1-3: Chorvs (CC sitt spill valg.) 4-6: Resident Evil Vilage (Mask sitt spill valg.) Her er en direkte link til store Ps5 spillhylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Endret 16. november av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Da var det atter en ny søndags rundt hjørnet. Lurer på om det er flere enn kun @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morn? 🎮😃 De har alt valgt spill til imorn: 1-3: Chorvs (CC sitt spill valg.) 4-6: Resident Evil Vilage (Mask sitt spill valg.) Her er en direkte link til store Ps5 spillhylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå