Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november Cassidy Tvillingene ønsker oss: Hot Wheels Unleashed til neste søndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Nå har min Lord Major terning valgt spillet. Det ble faktisk spillet The Evil Within. Jeg krysset faktisk alt av lemmer jeg hadde for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt skulle bli valgt i dag. Dere har virkelig vært uheldig med søndags treamen min i det siste, ser jeg. 😲🙄 Jeg må ta en all vårs prat med min Lord Major terning; - Hvorfor hvorfor Lord Major terning, CC har alt vært uheldig 5-6 ganger allerede. Hvorfor vil du ikke velge demmes valg? - Min Ederlense Herre, jeg gjør jo bare jobben min, jeg kan ikke noe for det, sorry. Sa terningen min forskrekket og lei seg. - Hmm, ja vell da. Kanskje jeg skal begynne med og streame to streamer på søndagen når det passeres 5-6 miss, uavhengig av hvor mange spill som er med i resultatlista. - Hmm, det høres ut sånn om det kan funke min Ederlense Herre. - Da kommer jeg til og streame to streamer i dag isteden for en, hva mener dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) om det? 😏🙃 Det jeg tenker er at jeg streamer deres valgte spill først, så tar jeg vinneren til sist, som en godbit i kaka. 🤗🎮 Dere må gjerne se meg streame begge spillene vis dere vil. 😏😏 Cassidy Tvillingene regner med å ha mer flaks med spill valget vårt søndag 1. desember, for det er dagen etter bursdagen vår.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene regner med å ha mer flaks med spill valget vårt søndag 1. desember, for det er dagen etter bursdagen vår.😉😉 Som jeg sa i min forrige post, så kommer jeg til og streame to spill i dag. Først deres ønske, så den ønske jeg valgte. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 5:16 PM): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Som jeg sa i min forrige post, så kommer jeg til og streame to spill i dag. Først deres ønske, så den ønske jeg valgte. 🤗🤗 Cassidy Tvillingene liker å høre at du velger vårt spill først i kveld, det er helt toppers.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker å høre at du velger vårt spill først i kveld, det er helt toppers.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg tenker ha ha dette som en ting nå fremover, det at hvis man har vært uflaks 5-6 ganger da vil jeg streame dobbelt opp. 🙃🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg tenker ha ha dette som en ting nå fremover, det at hvis man har vært uflaks 5-6 ganger da vil jeg streame dobbelt opp. 🙃🙃 Det høres toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene må fylle på med mer kløverlykke vi🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Hot Wheels Unleashed til neste søndag.👨🦰👩🦰 Forresten, den er grei dere to. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Forresten, den er grei dere to. 🤗🤗 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Første runde: @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt valgte spill. Edit: Jeg kommer til og ha tre kvarters pause imellom dem, sånn at dere vet. 😏 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Andre runde: Vinneren fra i dag, god biten i kaka. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november (endret) 20 siders er notert ned: Hvis dere lurete på hvorfor jeg skrev det i røde skriften. Så er det kun for og hjelp for meg selv. Jeg har gått igjennom 20 sider fra denne siden bakover, for og se om det var flere som har vært uhellig i sitt valg. Nei, det var det ikke, CC er alene blant det. Edit: Dette er nytt. Hvis man er uhellig med sitt valg opp mot 5-6 ganger, så vil jeg streame dobbelt opp på en og samme dag uavhengig av hvor mange spill det er i resultat lista. Endret 5. november av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (15 minutter siden): Elden Ring 😀 Den er notert ned. 🙃👍 Resultatet så langt: 1-3: Elden Ring 4-6: Hot Wheels Unleashed 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Den er notert ned. 🙃👍 Resultatet så langt: 1-3: Elden Ring 4-6: Hot Wheels Unleashed Den er bra 1-3 Elden Ring da 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Den er bra 1-3 Elden Ring da 😀 Tallene er kun øynene på terningen, hvis du ikke viste det. 😌 Siden det er så langt kun to valg, så har jeg delt opp en 6 siders terning i to. Derfor ble 1 til 3 og 4 til 6. 🙃🎲 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Tallene er kun øynene på terningen, hvis du ikke viste det. 😌 Siden det er så langt kun to valg, så har jeg delt opp en 6 siders terning i to. Derfor ble 1 til 3 og 4 til 6. 🙃🎲 Åja øynene på terningen ja trodde det var 1-3 personers valg 😀 🎲🎲 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Forfatter Del Skrevet 9. november Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er enda flere enn kun @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morn? 🎮🤗 Liten del av Ps4 hylla mi: Resident Evil Village Chorvs BTSX: Episode 1 (Doom (1993)) BTSX: Episode 2 (Doom (1993)) Nexomon Senran Kagura Burst Re:Newal Sword Of The Vagrant Street Fighter IV (Street Fighter V - Arcade Edition) Street Fighter V - Arcade Edition 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er enda flere enn kun @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill for meg til i morn? 🎮🤗 Liten del av Ps4 hylla mi: Resident Evil Village Chorvs BTSX: Episode 1 (Doom (1993)) BTSX: Episode 2 (Doom (1993)) Nexomon Senran Kagura Burst Re:Newal Sword Of The Vagrant Street Fighter IV (Street Fighter V - Arcade Edition) Street Fighter V - Arcade Edition Du har glemt ett spill i lista 😀 ikke juks ☹️ Endret 9. november av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Du har glemt ett spill i lista 😀 ikke juks ☹️ Elden Ring mangler i den lista ☹️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november Forfatter Del Skrevet 9. november (endret) Maskinfører skrev (10 minutter siden): Du har glemt ett spill i lista 😀 ikke juks ☹️ Nei, det har jeg ikke. Det er en liten del av mine enorme svære spill hylla mi. 🤗 Jeg er ikke streng på hvordan dere velger spillet, om det er direkte fra den store spillhylla mi eller fra de småe delene fra store hylla mi, både tidligere eller nå værende del. Edit: Man kan velge spill til søndagen min fra hvilken som helst del av hylla som jeg deler ut her. Så det er ikke feil. 😏 Endret 9. november av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå