Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? De har alt valgt spill til i morn, de valgt dette spillet her... Them`s Fightin Herds Liten del av ps5 hylla mi: Pga2K23 Morbid: The Lords Of Ire Blasphemous 2 Music Racer: Ultimate Rift Breaker Them's Fightin Herds Waifu Impact Overwatch 2 Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Nå er det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om det er flere en kun @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) som vil velge spill til i morn? De har alt valgt spill til i morn, de valgt dette spillet her... Them`s Fightin Herds Liten del av ps5 hylla mi: Pga2K23 Morbid: The Lords Of Ire Blasphemous 2 Music Racer: Ultimate Rift Breaker Them's Fightin Herds Waifu Impact Overwatch 2 Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection Morbid: The Lords Of Ire hva velger du @Kassettspiller ? 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Forfatter Del Skrevet 26. oktober Maskinfører skrev (54 minutter siden): Morbid: The Lords Of Ire hva velger du @Kassettspiller ? 😀 Den er grei du Mask. 😊👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Den er grei du Mask. 😊👍 Ja takk 😀👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Forfatter Del Skrevet 27. oktober Resultatet så langt: Morbid: The Lords Of Ire Them`s Fightin Herds @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @MR SPEED Vil dere at plasserings greia i resultat lista skal fremdeles være en ting? 🤔 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Resultatet så langt: Morbid: The Lords Of Ire Them`s Fightin Herds @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @MR SPEED Vil dere at plasserings greia i resultat lista skal fremdeles være en ting? 🤔 Cassidy Tvillingene er helt ok med den plasseringsgreien, men vi merker at den var litt forvirrende for noen brukere. Så vi lurer på om det er like greit å bare glemme den. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Forfatter Del Skrevet 27. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt ok med den plasseringsgreien, men vi merker at den var litt forvirrende for noen brukere. Så vi lurer på om det er like greit å bare glemme den. Jah, jeg så det, det var derfor jeg spurte. 🤔🙄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Resultatet så langt: Morbid: The Lords Of Ire Them`s Fightin Herds @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @MR SPEED Vil dere at plasserings greia i resultat lista skal fremdeles være en ting? 🤔 Tja du får gjøre som hva du syns er best 😀 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 26.10.2024 den 12:16 AM): Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection) Stemmer for denne! 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Forfatter Del Skrevet 27. oktober (endret) :utakt skrev (6 timer siden): Stemmer for denne! Den er notert ned. 🙃👍 Resultatet så langt: 1-2: Morbid: The Lords Of Ire 3-4:Them`s Fightin Herds 5-6: Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection) Endret 27. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Den er notert ned. 🙃👍 Resultatet så langt: 1-2: Morbid: The Lords Of Ire 3-4:Them`s Fightin Herds 5-6: Teenage Mutant Ninja Turtles (NES) (The Cowabunga Collection) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Forfatter Del Skrevet 27. oktober Da har min Lord Major Terning valgt spillet. Det ble dette spillet her (se videoen). @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), dere har virkelig hatt uflaks de 4-5 gangene dere har valgt Them`s Fightin Herds. 😞😖 Neste gang foretrekker jeg at dere velger noe annet. 😏 Utenom det, så håper jeg dere stor koser dere med dagens stream for det om. 🙃😃 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen vil velge spill for meg til i morn? 😏🎮 Denne gangen blir jeg med og velge spill. 🙃 Dette velger jeg: The Evil Within 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Cassidy Tvillingene ønsker oss: Greed Fall.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Greed Fall.👨🦰👩🦰 Den er grei dere. 🙃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november TheDarkSycamore - SCM skrev (48 minutter siden): Den er grei dere. 🙃👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Resultatet så langt: The Evil Within Greed Fall 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november Ser ut som det ble kun de to spillene der. Hmm, javel oki. 🤔🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Forfatter Del Skrevet 3. november (endret) Nå har min Lord Major terning valgt spillet. Det ble faktisk spillet The Evil Within. Jeg krysset faktisk alt av lemmer jeg hadde for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt skulle bli valgt i dag. Dere har virkelig vært uheldig med søndags treamen min i det siste, ser jeg. 😲🙄 Jeg må ta en all vårs prat med min Lord Major terning; - Hvorfor hvorfor Lord Major terning, CC har alt vært uheldig 5-6 ganger allerede. Hvorfor vil du ikke velge demmes valg? - Min Ederlense Herre, jeg gjør jo bare jobben min, jeg kan ikke noe for det, sorry. Sa terningen min forskrekket og lei seg. - Hmm, ja vell da. Kanskje jeg skal begynne med og streame to streamer på søndagen når det passeres 5-6 miss, uavhengig av hvor mange spill som er med i resultatlista. - Hmm, det høres ut sånn om det kan funke min Ederlense Herre. - Da kommer jeg til og streame to streamer i dag isteden for en, hva mener dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) om det? 😏🙃 Det jeg tenker er at jeg streamer deres valgte spill først, så tar jeg vinneren til sist, som en godbit i kaka. 🤗🎮 Dere må gjerne se meg streame begge spillene vis dere vil. 😏😏 Endret 3. november av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå