Maskinfører Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Har gjort det så lett som det kan gjøres. Du er ikke nødt huske hva siden min heter. Jeg deler alltids en liten del av spill hylla mi, eventuelt hele hylla mi som er alltids nest øverst eller øverst på hver side i denne tråden. 🙄 Edit: Man kan velge spill uansett hvilken dag, trenger ikke nødvendigvis og være kun på en lørdag. Med andre ord, du kan velge frem til nå til neste søndags streamen min starter, hvis du ønsker det. 🤗🤗 Ja men spillet står ikke der og husker ikke hva det heter må se navnet og tenke var skrevet 1 Juni så det kan være 1 Juni fra 2019-2024 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.10.2022 den 17.16): Nå får jeg ikke lengre endret første post i denne tråden. 😔 Jeg har oppfattet feil om angående "Grunn for redigering" greia i første post. Så her etter oppdatere jeg lista mi via min egen nett side. Ny streame kalender: ┌──────────┬───────────┬──────────┐ │----Fre/Fri-----│----Lør/Sat------│----Søn/Sun---│ ├──────────┼───────────┼──────────┤ │---ca-19.00----│---ca - 19.30--- │---ca-20.00----│ └──────────┴───────────┴──────────┘ Playstation hylla mi: (Har kun mulighet til å streame Ps4 og Ps5 spill.) Ps2 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453403951 Ps3 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453405274 Ps4 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404006 Ps5 hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453410777 Xbox One X hylla mi: (Denne Xbox hylla her vil ikke bli større.) Xbox One hylla mi: https://www.spheres-crack-mysterious.biz/453403895/453404069 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni @TheDarkSycamore - SCM tror det var no Viking ett eller annet 😋😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): @TheDarkSycamore - SCM tror det var no Viking ett eller annet 😋😉 Vikings: Wolves Of Midgard, den er grei. Den blir registrert til neste søndag. 🤗🤗 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Vikings: Wolves Of Midgard, den er grei. Den blir registrert til neste søndag. 🤗🤗 Det er bra det var det det het ja det er bra Midgard er i Horten det 😉 🤗🤗 Endret 16. juni av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Min major terning valgte dette spillet her til i dag: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni Nå var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen andre en bare @Maskinfører som vil velge spill til i morn? Han har alt valgt Vikings: Wolves Of Midgard god tid i forveien. 🤗 Forresten jeg blir også med på og velge denne gangen. Mitt valg blir Devil May Cry 2. Resultatet så langt: Devil May Cry 2 Vikings: Wolves Of Midgard 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Cassidy Tvillingene ønsker oss: Gylt.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker oss: Gylt.👨🦰👩🦰 Den er grei dere to. 🤗 Nå ser resultatet slik ut så langt: 1-2: Devil May Cry 2 3-4: Vikings: Wolves Of Midgard 5-6: Gylt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (42 minutter siden): Den er grei dere to. 🤗 Nå ser resultatet slik ut så langt: 1-2: Devil May Cry 2 3-4: Vikings: Wolves Of Midgard 5-6: Gylt 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Nå var det atter en ny søndag rundt hjørnet. Lurer på om noen andre en bare @Maskinfører som vil velge spill til i morn? Han har alt valgt Vikings: Wolves Of Midgard god tid i forveien. 🤗 Forresten jeg blir også med på og velge denne gangen. Mitt valg blir Devil May Cry 2. Resultatet så langt: Devil May Cry 2 Vikings: Wolves Of Midgard Vikings: Wolves of Midgard 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Vikings: Wolves of Midgard 😀😀👍👍 Så du ikke at jeg nevnte, "noen andre en bare"!? Med andre ord, du har alt valgt. 🤔 Man kan kun ha en stemme per bruker. 😏😏 Endret 22. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Så du ikke at jeg nevnte, "noen andre en bare"!? Med andre ord, du har alt valgt. 🤔 Man kan kun ha en stemme per bruker. 😏😏 Jo men jeg skrev navnet bare for ikke å glemme det Viking Wolves of midgard 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni Maskinfører skrev (1 time siden): Jo men jeg skrev navnet bare for ikke å glemme det Viking Wolves of midgard Jeg markerte deg for og kunne huske. 🥴🥴 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Jeg markerte deg for og kunne huske. 🥴🥴 Du gjorde det ja 😀 😀 👍👍 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Kunne du ha hatt en gjennomspilling av et av disse spillene? - Nioh 2 (kan bli litt vel lang?) - Sekiro (min desidert største From Software favoritt) - Europa Universalis 4 (challenge nation: Ryoku. Jeg har aldri fått det til selv) - Desperados 3 - Alien Isolation 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Boing_80 skrev (57 minutter siden): Kunne du ha hatt en gjennomspilling av et av disse spillene? - Nioh 2 (kan bli litt vel lang?) - Sekiro (min desidert største From Software favoritt) - Europa Universalis 4 (challenge nation: Ryoku. Jeg har aldri fått det til selv) - Desperados 3 - Alien Isolation Alien Isolation er den eneste jeg har av de fem. 😏 Så den kan jeg med gledelig registrere. 🤗 Nå super gleder min 4d terningen for og bli brukt i morn. Resultatet så langt: 1: Devil May Cry 2 2: Vikings: Wolves Of Midgard 3: Gylt 4: Alien Isolation ______________________________________________________________________________________________________________________ Edit: Man får bedre napp hvis man velger spill fra spillhylla mi. Man finner den helt øverst eller nest øverst på hver av sidene i denne tråden, eller se etter de korte versjonene av spillhylla mi fra tidligere lørdager, hvis det bet blir for meget og leite. 😏 Endret 22. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (26 minutter siden): Alien Isolation er den eneste jeg har av de fem. 😏 Så den kan jeg med gledelig registrere. 🤗 Nå super gleder min 4d terningen for og bli brukt i morn. Resultatet så langt: 1: Devil May Cry 2 2: Vikings: Wolves Of Midgard 3: Gylt 4: Alien Isolation ______________________________________________________________________________________________________________________ Edit: Man får bedre napp hvis man velger spill fra spillhylla mi. Man finner den helt øverst eller nest øverst på hver av sidene i denne tråden, eller se etter de korte versjonene av spillhylla mi fra tidligere lørdager, hvis det bet blir for meget og leite. 😏 Gylt er et bra spill som jeg rundet for noen måneder siden. Viking: Wolves of Midgard, tja...fikk ikke helt interessen for det og rakk ikke (gadd ikke?) å fullføre det. Endret 22. juni av Boing_80 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni Boing_80 skrev (30 minutter siden): Gylt er et bra spill som jeg rundet for noen måneder siden. Viking: Wolves of Midgard, tja...fikk ikke helt interessen for det og rakk ikke (gadd ikke?) å fullføre det. Nice, Gylt er en av mine favoritt spill. 🥰 Viking: Wolves of Midgard er et spill som går an. 🤗 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni (endret) Nå er dere vel drit spent på hva min Lord Major Terning vil velge til i dag, antar jeg rett? 🎲 Endret 23. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå