vega77 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Har tenkt å kjøpe dett oppsettet: Asus A7N8X-E Deluxe Socket A AMD AMD Athlon XP 2800+ 2.07GHz, Socket A (barton) GlacialTech Diamond 2100 vifte Socket A Seagate 120GB Barracuda 7200.7 Harddisk (serial ATA) 2X TwinMOS 512MB DDR PC3200 Q-Tec Midi tower kabinett 6024MD, Det jeg er litt usikker på er om viften er god nok hvis en vil overklokke noe. Og om kabinettet er brukendes? er ett av de billigere fra mpx. Har tenkt å bruke skjermkortet fra min gamle pc. (P3 600MHZ). Vil det fungere ? Ellers noen kloke ord om oppsettet ? Mvh vegard PS god jul Sitter på jobb og venter på å gå hjem..... kommer på ca 4900 + frakt fra mpx for de som lurer. Endret 25. desember 2003 av vega77 Lenke til kommentar
luresau Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg ville gått for et annet kabinett enn q-tec sitt. Q-tecs psu'er skal være ganske bra ræva (du kan jo søke litt rundt på nettet etter reviews). Ville heller gått for et aopen kabinett da disse har fotron/source psu'er (har en slik selv og er veldig fornøyd). Hvis du har litt mer penger som brenner i lommen har man jo alltids Lian Li Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er ikke sikker på om det skjermkortet vil funke. Er det AGP? i såfall hvordan? Husk at et Radeon 9200 kort bare koster ca 700 kr. Og jeg tror du vil få valutta for de pengene. Hvertfall i det oppsettet der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Husk at de gamle skjermkortene bruker ofte 3.3v AGP-slot, nye HK har 1.5v...... Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Er ikke sikker på om det skjermkortet vil funke. Er det AGP? i såfall hvordan? Det er ett ATI rage 128 expert agp 1X og agp2X står det i kontroll panel. Ellers takk for svar vegard Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Om du har planer om litt spilling så anbefaler jeg deg på det sterkeste å slenge med et nytt skjermkort! Et av de demobrukte GF4 ti4200 kortene som komplett har på "demovarer" gjør nok susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå