svartoksen Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Vi driver og undersøker mulighet for å kjøpe taktelt til vår Subaru Outback 2011. Har snust litt på ulike modeller i ulike prisgrupper, men så kom vi på fjellvettregelen om å lytte til erfarne fjellfolk. Vi er primært to voksne som skal på tur. Har noen her erfaring med slikt, og kan dere i så fall komme med noen anbefalinger? Hva bør vi IKKE gjøre? Hva slags modell vil dere anbefale? Andre tips el. erfaringer? Har bl.a. kikket litt på noen av disse: https://www.minicaravan.no/taktelt-kampanje/ Mange takk for svar! :-) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Så litt vel billig ut og de gir avslag og kaster produkter etter deg... Så her vil jeg også høre erfaring fra andre Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Profftelt.no anbefales! De kan sakene sine og har skikkelige produkter. Svinger du innom de I Trondheim monterer de også ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 For en del år siden skrev jeg en test av taktelt og sammenleggbar campingvogn levert av campingsport.no. Karen var hyggelig og virket meget kompetent på det han holdt på med, så om du holder til der i området ville jeg tatt en prat med ham. Et godt tegn er jo at siden er oppe og går enda Ser at testen jeg skrev ikke er der enda, men den er vel strengt tatt kraftig utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå