Friedrich II der Grosse Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei! Jeg har ikke surfet så mye rundt på disse forumene, men burde det ikke ligge fler underkategorier i forumet kalt "Mobiltelefoner"? F.eks. ett forum for Nokia, ett for Sony Ericsson, ett for Samsung, osv. Jeg er medlem på enkelte andre forum, der man klarer å holde på en tråd lengre, nettopp fordi det er mer struktur på siden og lettere å finne frem. Her blir det startet mange tråder på samme tema med få svar pr. tråd har jeg inntrykk av... Har noen av de som driver dette forumet blitt spurt om dette før? I så fall, må alle som øsnker gi meg en skyllebøtte for å mase, hehe Vennlig hilsen der Grosse Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 De har nok hørt det mange ganger før ja. Men takk for at du tok opp dette igjen da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hadde vært en god ide (= Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Nå kommer det ikke så _veldig_ mange nye tråder hver dag så undergrupper hadde nok tatt litt pusten ut av "mobiltelefoner" i seg selv. Derimot hadde det kanskje vært en god ide på sikt hvis det hadde blitt enda flere og hyppigere postinger pr dag Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ...Derimot hadde det kanskje vært en god ide på sikt hvis det hadde blitt enda flere og hyppigere postinger pr dag Jepp, dette er jeg for så vidt enig i. Men selv må jeg medgi at jeg ikke liker å starte nye tråder rett som det er, fordi jeg tror at andre har startet en på samme tema tidligere. Og så er det vanskelig å finne frem blant alle disse trådene med 3-8 innlegg i. Dermed lar jeg være å poste i det hele tatt. Hvis jeg finner frem til det forumet som omhandler det merket jeg har, så vil det være enklere for meg å finne frem til et "gammelt" tema som jeg måtte være interessert i. Føler at det er lettere å komme med innlegg som ikke er så "alvorlige" at det må startes en ny tråd på denne måten (i og med at jeg da kan poste på en eksisterende tråd). Denne løsningen vil trolig samle flere tråder med samme tema i færre tråder, og således vil vi kanskje få diskusjoner som blir mer fullstendige og sammenhengende. Dessuten så slipper vi å lese de samme spørsmålene om og om igjen... Jeg tror det hadde blitt bedre Vennlig hilsen der Grosse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå