Gå til innhold

[PL] Liverpool - Arsenal

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne vært verre. En grei lærepenge for de nye om hva som vil kreves. Alt i alt et resultat jeg kan leve med.

Dani kom nok kjapt ned på jorda igjen ??

Pool klart bedre. Helt annen klasse om vi skal være ærlige. Litt hodeløst fra luiz men ikke helt mustafi krise nivå. Kjipt å tape, men er fortsatt forsiktig optimist. Trur LAP, ALP, PAL? (Hva er det offisielle navnet?) Kan bli veldig bra etter noen kamper sammen.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Dani kom nok kjapt ned på jorda igjen ??

Pool klart bedre. Helt annen klasse om vi skal være ærlige. Litt hodeløst fra luiz men ikke helt mustafi krise nivå. Kjipt å tape, men er fortsatt forsiktig optimist. Trur LAP, ALP, PAL? (Hva er det offisielle navnet?) Kan bli veldig bra etter noen kamper sammen.

Spennende trio vi har fått oss, men det må skje noe bakover også. Helt krise å se Arsenal prøve å komme seg ut fra egen halvdel..

Lenke til kommentar

Liverpool effektive. Vi, not so much. Taper fortjent, men kunne vært en annen match om vi hadde hatt et mål eller to til pause. I andre omgang er vi usynlige.

Guendouzi er søppel.

God helg.

Guzi er 20 år.. og han har noe som ingen av de andre midtbanespillerne våre har. Aggressivitet..

Lenke til kommentar

Guzi er 20 år.. og han har noe som ingen av de andre midtbanespillerne våre har. Aggressivitet..

Jeg driter i om han er 20 eller 35, to be honest. Jeg mener han har ingenting å gjøre på midtbanen vår hver jævla match. Han gjør to ting; Lager frispark i mot, og spiller ballen sidelengs/bakover. Han gir meg absolutt ingenting. Beyond me hvordan han får så mye skryt. Kjedelig spiller.

Lenke til kommentar

Jeg driter i om han er 20 eller 35, to be honest. Jeg mener han har ingenting å gjøre på midtbanen vår hver jævla match. Han gjør to ting; Lager frispark i mot, og spiller ballen sidelengs/bakover. Han gir meg absolutt ingenting. Beyond me hvordan han får så mye skryt. Kjedelig spiller.

Han gjør ikke bare det, nei. Vennligst slutt å overdriv! At han ikke burde starte hver kamp er en annen diskusjon, men du kan jo si hvem du mener bør starte på midtbanen vår da? Jeg mener vi har ikke mange gode alternativ her, og den vi startet med i går var både litt uerfaren og kanskje dårlig samspilt, men vi er ikke bedre enn vi er. Dog, så har vi bare Elneny, Torreira og Özil i bakhånd og selvfølgelig er Emery kapabel til å bruke spillerne sine best, enn hva enn dere egne-utnevnte eksperter her inne hevder og mene er det beste. 

En fakta til dere som kritiserer støttepasningene våre, kan jeg bare gravlegge den diskusjonen med en gang, og si at det er spillestilen vår. Take it or leave it...

Kan jo uansett ikke bli verre enn i går. Mane og Salah fikk gå gjennom hele midtbanen vår helt fram til mål. Forsvaret rygger og rygger og Liverpool får gå så langt de bare ønsker. Kommentatorene sa det hele tiden hvor mye rom angriperne får. Alt var alt for enkelt for de i går, og at de fikk bare tre mål er latterlig i seg selv. Men, det er jo Arsenal i et nøtteskall på anfield. Skulle nesten tro at vi har fått et nytt old trafford-spøkelse bare denne gang på anfield..

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...