Gå til innhold

LG G7100 til meg! Hurra!


Anbefalte innlegg

Heisann, alle sammen!

 

Vil bare fortelle dere at jeg er glad for at jeg for en halvtime siden bestilte meg en ny mobiltelefon. Nemlig en LG G7100. Den må da være fin. Veldig flott design ;)

 

Ettersom jeg har hatt Motorola M3888, Nokia 3310 og Nokia 3510 tidligere, blir nok dette et eventyr for meg! :D Vel, nå er det vel best at jeg endrer signaturen min....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, alle sammen!

 

Vil bare fortelle dere at jeg er glad for at jeg for en halvtime siden bestilte meg en ny mobiltelefon. Nemlig en LG G7100. Den må da være fin. Veldig flott design ;)

 

Ettersom jeg har hatt Motorola M3888, Nokia 3310 og Nokia 3510 tidligere, blir nok dette et eventyr for meg! :D Vel, nå er det vel best at jeg endrer signaturen min....

Fineste klappen jeg hvet om ihvertfall :cool:

 

kansje fineste telefonen også...ække sikker :roll:

 

Gratulerer ihvertfall

Lenke til kommentar
Poenget var at han skulle si at han hadde bestilt seg en ny telefon og kanskje skryte litt? :p

Javisst! :thumbs:

 

Jeg ville jo det, er jo ganske stolt av at jeg torde å bruke så mye penger på en liten telefon. I tillegg er det jo fint å ha noe å snakke om for meg som er ny her. Kanskje jeg kan bli kjent med folk som liker LG eller andre liknenede merker (samsung f.eks).

 

Dessuten så var det jo en oppfordring til dere andre til å snakke/diskutere litt om denne telefonen, dens "rivaler" og hva som er bra/dårlig med den. Jeg ser at ingen har lagt inn noen erfaringer på denne mobilen på amobil.no, men det skal jeg gjøre så snart jeg har brukt den i en måneds tid.

 

der Grosse ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...