Friedrich II der Grosse Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Heisann, alle sammen! Vil bare fortelle dere at jeg er glad for at jeg for en halvtime siden bestilte meg en ny mobiltelefon. Nemlig en LG G7100. Den må da være fin. Veldig flott design Ettersom jeg har hatt Motorola M3888, Nokia 3310 og Nokia 3510 tidligere, blir nok dette et eventyr for meg! Vel, nå er det vel best at jeg endrer signaturen min.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Grattis til deg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Heisann, alle sammen! Vil bare fortelle dere at jeg er glad for at jeg for en halvtime siden bestilte meg en ny mobiltelefon. Nemlig en LG G7100. Den må da være fin. Veldig flott design Ettersom jeg har hatt Motorola M3888, Nokia 3310 og Nokia 3510 tidligere, blir nok dette et eventyr for meg! Vel, nå er det vel best at jeg endrer signaturen min.... Fineste klappen jeg hvet om ihvertfall kansje fineste telefonen også...ække sikker Gratulerer ihvertfall Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hurra for deg Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Og poenget med denne tråden var? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Poenget var at han skulle si at han hadde bestilt seg en ny telefon og kanskje skryte litt? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Poenget var at han skulle si at han hadde bestilt seg en ny telefon og kanskje skryte litt? kanskje? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja kanskje ja. Jeg kjenner jo ikke fyren så jeg vet ikke hva han tenkte når han lagde emnet. Også skjønner jeg jo fyren da. Er lov å være i ekstase når han har hatt dårlige mobiler fram til nå. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 NOen som har bilde? Er noen bilder her: http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=3466 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Og her har du noen til: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...roduct_id=14680 Lenke til kommentar
oizann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har en slik som jeg prøver kvitte meg med nå,denne tlf var ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har en slik som jeg prøver kvitte meg med nå,denne tlf var ikke noe for meg. Hva er galt med den? Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Poenget var at han skulle si at han hadde bestilt seg en ny telefon og kanskje skryte litt? Javisst! Jeg ville jo det, er jo ganske stolt av at jeg torde å bruke så mye penger på en liten telefon. I tillegg er det jo fint å ha noe å snakke om for meg som er ny her. Kanskje jeg kan bli kjent med folk som liker LG eller andre liknenede merker (samsung f.eks). Dessuten så var det jo en oppfordring til dere andre til å snakke/diskutere litt om denne telefonen, dens "rivaler" og hva som er bra/dårlig med den. Jeg ser at ingen har lagt inn noen erfaringer på denne mobilen på amobil.no, men det skal jeg gjøre så snart jeg har brukt den i en måneds tid. der Grosse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå