rvenes Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har eit par dvd filmer som eg vil ha kopi innpå maskina mi av, av den enkle grunn at eg gidder ikkje stappe dei i kvar gang eg vil sjå dei. Har også HTPC så da er det genialt med Xvid formatet synes eg. Har også hardware mpeg kort, som viser xvid og divx. (sigmadesigns xcard) Eg personlig synes at xvid gir eit bedre bilde, men er divx5.0x bedre? Finnes det eit einkelt program som man kan putte dvd'n inni og trykke på eit par knapper så kjem xvid fila ut i ei mappe etter at maskina har tygd på dataene ei stund. Lyden vil eg gjerne ha i AC3 også eller DTS (spørs jo kva som er på DVD'en.) Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 SuperDVDripper DVDshrink Alcohol120% etc.. søk på Google Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Som alltid: www.doom9.org www.dvdrhelp.com 2 kjempegode sider... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) prøvde doom9.org men skjønte ikkje det heilt nei, og den andre er sikkert like uforståbar. Endret 25. desember 2003 av Cornel Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Gordian Knot er et alt-i-ett-system som er greit å bruke, spesielt hvis man følger disse tipsene. Endret 25. desember 2003 av diskvask Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ac3 lyd da? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Dei som utvikler GordianKnot har også kommt med eit nytt program, AutoGordianKnot (AutoGK). Det er kanonlett å bruke, sjølv for nybegynnere. GordianKnot er også lett med guide. Du finn alt på www.doom9.org Les guider til DivX/Xvid. Svært enkelt å forstå viss du forstår engelsk! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 OK! det var tøft program det! heheh Men teksten kom på finsk! eg valgte norsk da, når eg skulle stille den inn. Kan eg legge på teksten etterpå? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) DVDx er et meget bra program som jeg benytter spesielt til DVD-2-DivX/SVCD. Lite men meget kraftig program. Anbefales ofte sammen med DVDShrink etc. Helt gratis! Med innebygd encoding etc.. Endret 11. januar 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå