neb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 selv ga jeg sexy undertøy... min mening er: når man først skal kjøpe en gave, kan man kjøpe noe som man kansje får litt glede av selv også! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, joda, men dette kan også tolkes som at du forventer sex... Hvis jenta har en tankegang som ligner grisen,vel og merke.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, joda, men dette kan også tolkes som at du forventer sex... Hvis jenta har en tankegang som ligner grisen,vel og merke.. hun driver alltid og klager over at undertøyet hennes forsvinner og at venniner rapper det.. det var hovedsakelig baktanken da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, joda, men dette kan også tolkes som at du forventer sex... Hvis jenta har en tankegang som ligner grisen,vel og merke.. hun driver alltid og klager over at undertøyet hennes forsvinner og at venniner rapper det.. det var hovedsakelig baktanken da.. .. og du har ingenting med det å gjøre, right? Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 .. og du har ingenting med det å gjøre, right? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) hva ga dere dama til jul? tror du er kommet til feil sted Endret 25. desember 2003 av Sondre^^ Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 dame? hvem sa dame? hørte jeg ordet dame? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, joda, men dette kan også tolkes som at du forventer sex... Hvis jenta har en tankegang som ligner grisen,vel og merke.. Og forvente er vell og ta i litt mener nå jeg da.. Men somsagt.. Det krever 2personer. Og hvis en av personene er litt fraværende og avvikende så er det jo ikke noe opphissende for den andre parten heller. SÅ ville ikke sagt at det er og forvente noe slikt.. Men jeg ville ha forventetet at henne ville ha gått med det undertøyet noen ganger iallefall Og noe som hinter til sex osv passer ikke som en julegave mener nå jeg da Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Siden dama liker å fikse ting selv ga jeg henne et verktøysett til jul, men når hun våkna 1 juledag og hadde drømt at hun drev å skrudde på min bil kan man jo bli litt betenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå