steinjarle Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Google lanserer to nye, geniale Photos-funksjoner Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. Men da har du kjørt vpn...? Lenke til kommentar
cheapass Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. Du må væra ein sånn hacker? Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Picasa hadde ansiktsgjenkjenning som fungerte ganske bra. Hvis google photos ikke har hatt det før nå, har de jeg tagget i picasa blitt husket i google photos? Jeg kan iallefall søke etter personer i photos og få opp bilder av de. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Hatt dette i flere år. 2 min på vpn og trykk på "on" knappen på ansiktsgjenkjenning valget så har man det selv når man ikke bruker vpn. Gikk og gjorde def en gang for 2 år siden. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Finnes vel allerede hos både Apple og Microsoft. Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. Men da har du kjørt vpn...? Nei har ikke kjørt vpn.. har hatt denne funksjonen i flere år nå. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Stilig. På Google. Uten å være i utlandet. Før Google har lansert den i Europa. Artig. Gjerne fortelle hvordan. 1 Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Hvor lang tid tar det fra aktivering til det dukker opp noe under 'Folk'? Aktiverte i går, har ikke fått opp noe enda. Lenke til kommentar
snubletunge Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. Men da har du kjørt vpn...? Nei har ikke kjørt vpn.. har hatt denne funksjonen i flere år nå. Eg og! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Artig. Google sier de slipper det for Europa nå. Eg har det hvertfall ikke, finner det faktisk ikke nå heller, men andre har hatt det mange år. Hvertfall ikke gammelt nytt men må være en grunn til at det er forskjellig rundt om. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. Men da har du kjørt vpn...? Nei har ikke kjørt vpn.. har hatt denne funksjonen i flere år nå. Samme her 2 Lenke til kommentar
PrinceElias_123 Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Er ikke dette gammelt nytt. Har hatt ansiktsgjenkjenning i en hel evighet allerede. Men da har du kjørt vpn...? Nei har ikke kjørt vpn.. har hatt denne funksjonen i flere år nå. Jeg har også hatt det i lang tid allerede uten noe VPN 1 Lenke til kommentar
paulottar Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Konge med ocr, men ansiktet og ting har jo Google hatt tilgjengeleg i mange år? Har lest andre kommentarer her og ser fleire har det samme. Eg brukte Picasa før, og eg budde eit halvt år i Texas i 2010. Eg har aldri nytta VPN heller for å få US IP. Hadde vore stilig om redaksjonen gravde litt her! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Men da har du kjørt vpn...? Samme her. Har hatt funksjonen i 3-4 år, og aldri brukt VPN. 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Fantastisk. Bare tren opp amerikanske overvåkningssystemer på vennene dine. Helt alvorlig, burde ikke det være straffbart å gjøre dette på bilder av andre enn deg selv, av personvernhensyn? 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Tror det må være en glipp i artikkelen ang ansiktsgjenkjenning. Jeg har også hatt dette lenge. Kan til og med søke opp bikkja med navn. 1 Lenke til kommentar
kennethx Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Tror folk sliter med hukommelsen. De har sikkert fulgt en oppskrift på nettet uten å skjønne hva de holder på med, og derav ikke så lett å huske... f.eks 4 år gammel artikkel: https://www.dinside.no/mobil/trikset-som-aktiverer-googles-ansiktsgjenkjenning/61055085 Jeg har også hatt dette aktivert i årevis, men det ER en nyhet at det rulles ut i Europa offisielt, uten å bruke triks for å få det aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg