Ida Oftebro Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Saksøker eget selskap: 100 millioner på spill i datostrid om forkjøpsrett Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 At Staten solgte seg ut av Entra ligger over min forstand. Entra administrerte Statens eiendomsmasse som ikke ville bli mindre verdt med årene. Men dersom formålet er å gjøre rike folk enda rikere, så er er jo fornuft i det (Høyres formål). Det som er uheldig er at folk flest må betale regningen for statens stadig (og unødig) høyere husleie. 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 At Staten solgte seg ut av Entra ligger over min forstand. Entra administrerte Statens eiendomsmasse som ikke ville bli mindre verdt med årene. Men dersom formålet er å gjøre rike folk enda rikere, så er er jo fornuft i det (Høyres formål). Det som er uheldig er at folk flest må betale regningen for statens stadig (og unødig) høyere husleie. Om vi skal lage en analogi av det.. Nå som jeg er voksen skal jeg selge alt jeg arvet og leie resten av livet. Noe som er teit siden jeg er udødelig.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Statens jobb er ikke å drive eiendomsselskap. De bør selge seg ut av alt de ikke skal drive med. Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Statens jobb er ikke å drive eiendomsselskap. De bør selge seg ut av alt de ikke skal drive med. Det regnes som fordelaktig å eie egne forretningslokaler/bygninger, men Staten bør tydeligvis ikke være fornuftig? 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Statens jobb er ikke å drive eiendomsselskap. De bør selge seg ut av alt de ikke skal drive med. Statens jobb er å drive staten. Eiendom er uengåelig i dette tilfellet, derav bør staten drive med eiendom. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå