Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sexdukker fremtiden for sex og forhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis robotiserte sexdukker + VR kan bli noe.

"Fucking machines" er nice. :)

Dette er sikkert det perfekte området for augmented reality.

Hvis en sexdukke fungerer som den fysiske templaten med grid koordinater for en type augmented reality briller og en programvare som hører til.

Yikes!

Det ser jeg for meg at lett kunne blitt en pengemaskin som hadde blåst realdolls ut av vannet og blitt en pengemaskin for den som har ressurser til å utvikle et slikt produkt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kynisk. Vi burde heller lære å bli flinkere sosialt i skolen, få litt trening. Det er ikke så lett å bare smelles sammen i en klasse og forvente at dét skal gå bra helt naturlig over 10-15 år. Mange blir mobbet, føler seg utenfor, havner utenfor osv. Litt trening hadde balansért ting ut mer. Så er det fritt marked som gjelder da, så da er folk fritt vilt, så da lønner det seg å holde folk ensomme og utstøtte så de kjøper sexprodukter. Det er så hensynsløst som det får blitt. Ikke stem blått.

"Fucking machines" er nice. :)
Dette er sikkert det perfekte området for augmented reality.

Hvis en sexdukke fungerer som den fysiske templaten med grid koordinater for en type augmented reality briller og en programvare som hører til.

Yikes!
Det ser jeg for meg at lett kunne blitt en pengemaskin som hadde blåst realdolls ut av vannet og blitt en pengemaskin for den som har ressurser til å utvikle et slikt produkt.

Japanerne driver sikkert og holder på med det ^^ Gæærne folk de der. Eller skal man si hensynsløse (tjene penger på alt), fin balanse der.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Eller skal man si hensynsløse (tjene penger på alt), fin balanse der.

I don't know -

Hadde ikke selv giddet å legge tusenvis av arbeidstimer, energi og risikert min egen kapital på å gamble på å utvikle et produkt folk (kanskje) vil ha uten at jeg faktisk hadde en mulighet av å få penger for strevet og risikoen.

Det er jo tross alt ikke noen konspirasjon at folk ikke får pult nok eller den nærhet de ønsker. Det er folk selv som er drittsekker mot hverandre og da er det bare bra at noen kommer å fyller behovet slik at folk flest slipper å bli så frustrerte og forskrudde at de angriper samfunnet i sin vrangforestilte bitterhet.

I en perfekt verden er alt gratis og alle jobber rulleres på blant samtlige borgere - men vi er noen tusen år fra et slikt utopia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...