AfterGlow Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Og snart får vi også en ny video fra spillet.Se de nye skjermbildene fra Cyberpunk 2077 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Kjenner det er få spill som girer meg lengre, etter mange år med flere skuffelser fra flere utviklere. Dette derimot, ser jeg umåtelig frem til (ingen preorder dog, for mange smeller for det). Husker enda så godt når vi satt og spilte Cyberpunk2020 på slutten av 90-tallet. Det er et fantastisk univers. Ser flere likhetstrekk (savner at det er litt mer "gritty" fordet). Hopp på hype-toget, alle sammen! Alle skall med! 6 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Det ser jo spennende ut. Håper de kan levere! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Spillet blir sikkert bra, men temaet er ikke helt min greie, så jeg blir ikke helt gira, kan hende jeg rå digger spillet, og jeg kommer helt sikert til å kjøpe det. Men noe hype er det ikke i dette huset. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Kjenner det er få spill som girer meg lengre, etter mange år med flere skuffelser fra flere utviklere. Dette derimot, ser jeg umåtelig frem til (ingen preorder dog, for mange smeller for det). Husker enda så godt når vi satt og spilte Cyberpunk2020 på slutten av 90-tallet. Det er et fantastisk univers. Ser flere likhetstrekk (savner at det er litt mer "gritty" fordet). Hopp på hype-toget, alle sammen! Alle skall med! Vist du spilte Cyberpunk 2020 er det ikke rart at få spill interesserer lengre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Joda, de har min interesse Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Er vel heller ikke overveldende begeistret for utviklingen av spillmediet de siste årene, men dette spillet og bloodlines får det til å rykke litt i forventnings-nerven igjen. 2 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Dette spillet kommer til å ta livet av sosiallivet mitt? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Ser ut som at CD Project Red dessverre har gitt etter for "wokeness"-trenden, og begynner nå å tilpasse 2077 Cyberpunk etter ytringer fra SJW-politiet på sosiale medier, så vel som gaming-nettsteder som Polygon.com. Lurer på hvor mange flere innrømmelser CDPR vil gjøre med Cyberpunk 2077, fram mot utgivelsen neste år.https://www.keengamer.com/articles/news/cyberpunk-2077-abondons-gender-options/ Endret 29. august 2019 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Er det én setting som det faller seg naturlig med et villet og vakkert mangfold med glidende overganger mellom kjønn og grad av menneskelighet så må det være i cyberpunk. For de som syntes det er vanskelig å leve seg inn i karakterer med mer diffuse kjønnsroller så er det sikkert mulig å lage en skikkelig mannemann eller en real ninja-sex-robot-dame. Det at produsenten er bevisst på et tema trenger ikke å bety at de kompromisser på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Er det én setting som det faller seg naturlig med et villet og vakkert mangfold med glidende overganger mellom kjønn og grad av menneskelighet så må det være i cyberpunk. For de som syntes det er vanskelig å leve seg inn i karakterer med mer diffuse kjønnsroller så er det sikkert mulig å lage en skikkelig mannemann eller en real ninja-sex-robot-dame. Det at produsenten er bevisst på et tema trenger ikke å bety at de kompromisser på det. Tja... 1: Hvis du ser på argumentasjonen til CDPR for å fjerne valg av kjønn, så gir det ingen mening. CDRP fjerner kjønn "for ikke å utelate/fornærme noen spillere", og dermed ekskluderer de det store flertallet av vanlige spillerne, for å tekkes en svært liten, men høyrøstet, minoritet. SJW-aktivister er ikke typisk dataspillkjøpere uansett, men elsker å lage bråk på sosiale medier rundt temaer som kun 1-2% av befolkningen bryr seg om. 2: Når man fjerner kjønn til spillkarakteren, så gir dette en mer generisk spillopplevelse som mangler viktige nyanser - ettersom NPCs i spillet ikke forholder seg til om du er mann eller kvinne. "Fordelen" for CDPR er at de kan lage færre dialoglinjer og ulike historielinjer avhengig av om du spiller som kvinne eller mann. 3: Hva med å tilby spilleren tre valg: man, woman, custom? Problemet løst, men neida. Hele måten CDPR kommuniserer denne saken på lyser "wokeness" lang vei, noe jeg ville ha forventet fra selskaper som EA Games og Ubisoft - ikke CDPR. Endret 29. august 2019 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 CDPR har nok skutt seg selv i foten her. Utrolig skuffende da de virker som et selskap som ikke lot seg tukte av idioter. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Mulig at jeg har misforstått, men er det ikke bare navngivningen som blir endret. Selve kroppstypen vil allikevel være der. Så du kan lage en mann hvis du vil det...Det er bare at det ikke står mann. Er ikke uenig i SJW karakteristikken, men ser på en måte at tankegangen kan passe inn i settingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå