Cloud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har tenkt meg en sånn en og da hadde et vært greit å vite en ting eller to om den før den bestilles. For det første, følger det med alt til denne så den er klar til å settes inn å brukes? Leste et sted i oc testen at det ikke følger med front deksler eller lignende.. Stemmer dette? Og er det mulig å koble sammen flere vifter på en kanal? Sitter med en led vifte i front som jeg gjerne vil kunne skru helt av om natten, 2 uv reaktive i siden som jeg kunne tenke meg å koble sammen, i uv reaktiv i topp og en uv reaktiv i bak.. Altså 5 vifter på 4 kanaler.. Går dette uten for mye mikk?? (er ikke noe elektro gluping) Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Fra testen på overklokking: "Front og brytere bestilles separat, slik at du kan få den fargen som passer deg. Det følger også med en mal slik at du kan montere rheobusen på et deksel (5 1/4" drevplass) i ditt eget kabinett for å matche fargen 100 %." Er dette noe som det har blitt slutt med (siden dette ikke blir oppgitt på microplex)? Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Microplex; Spesifikasjoner: Monteres i ekstern 5.25" brønn Egnet for meget kraftige vifter Kan bruke fra 1 til 4 vifter uavhengig av hverandre Hver enkelt vifte kan være på opptil 20W(!) Flerfargede og svært lyssterke LEDs i front LEDs skifter farge basert på innstilt viftehastighet Kraftige kjøleribber påmontert Blir levert med 4-pins standard drevkontakt ferdig montert for strømtilførsel Standard 3-pins kontakter for vifter. 2 stk. 3-4 pins adaptere medfølger (for vifter med 4-pins kontakt) 1 stk. 3-2 pins adapter medfølger (for skjermkortvifter) Har iallefall en venn som bestillte derfra, han fikk full pakke, ingenting han måtte bestille ekstra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå