Xder Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeg har nå peilet meg inn på ett skjermkort (Hercules 9800XT) og fant ut gjennom hardware`s prisguide at PCutstyr.no er billigst Jeg har sett mange slite med PCutstyr.no Leste også at de tar 2 til 3 dagers "vurdering" så sender de kortet. Alså en knapp uke før du får varen Bør jeg heller velge gode gamle komplett? (200kr dyrere) Endret 25. desember 2003 av Xder Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 200 kr er ikke mye .. for meg ivertfall.. det spørst fra person til person.. men jeg ville foresten ikke satset på at komplett er super raske nå de tok dem en uke å SENDE pakken min.. pga julerush sier de. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg bestilte en spillkontroll fra pcutstyr.no før julerushet(slutten av november). Ble bestilt søndags kveld, 3 dager senere, så var den fortsatt "åpen" enda de hadde den inne på lager. Så jeg avbestilte på onsdags morran. Bestilte på komplett (klokken var rundt 12:00). 1t etterpå var varen pakket og klargjort. Fikk den på torsdag Mao, jeg bruker kun 2 webshops, komplett/psdata. Koster kanskje 1-200,- mer, men jeg får varene meget raskt. Skal prøve meg på hwb.no neste gang tror jeg...se hvordan de behandler saken Lenke til kommentar
chil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg bestilte en spillkontroll fra pcutstyr.no før julerushet(slutten av november). Ble bestilt søndags kveld, 3 dager senere, så var den fortsatt "åpen" enda de hadde den inne på lager. Så jeg avbestilte på onsdags morran. Bestilte på komplett (klokken var rundt 12:00). 1t etterpå var varen pakket og klargjort. Fikk den på torsdag Mao, jeg bruker kun 2 webshops, komplett/psdata. Koster kanskje 1-200,- mer, men jeg får varene meget raskt. Skal prøve meg på hwb.no neste gang tror jeg...se hvordan de behandler saken Hvis alle hadde tenk som deg hadde hardware vært dyrt. Ingen ting i veien med konkuranse. Alså gi web butikken en sjangs 200kr er penger Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Men de 200kr er ingenting om du må vente 1 uke lenger på å få varen. Hvis du bestiller en ny cpu, hk eller hva som helst...så vil du selvfølgelig ta det stedet som leverer raskest!! Ikke mye konkuranse hvis du får vare treigt levert! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ø? Hva har det med konkurranse å gjøre? Jeg gidder vel ikke VENTE på at de skal somle seg til å levere en vare til meg? Da er det de som må skjerpe seg, siden flere webshops har mye kortere leveringstid/behandlingstid. For meg var det heller ikke et spm. om pris, men et spm. om leveringstid. Dette klarte absolutt ikke pcutstyr å holde. 3 dagers behandlingstid er 2d og 20t for lenge. Sett utifra at jeg bestiller på en søndag eller tidlig på mandag f.eks Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ALDRI MER PUTSTYR!!! de jævlene sendte meg et radoen 9600 pro som bare virker delvis, og da jeg skulle returnere de sa jeg at det var EXTREMT viktig at jeg fikk det nye skjermkortet eller en erstattning innen 27. desember fordi da skulle jeg arrangere lan. jeg fikk til svar at vi har normalt 14 reur tid, og så adresse og skjema. godtroende som jeg var sendte jeg inn kortet i begynnelsen av deseber, og så så jeg på postens pakke sporing. det tok ****** OVER 1 UKE fra kortet var kommet frem til de hentet det på posten!! men kjøp gjerne skjermkortet om du satser på å få et kort som fungerer på 1. forsøk, om ikke så lavær Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Etter mine erfaringer så har PCUr\tstyr både hyggelig og hjelpsom kundeservice. Jeg synes konkurranse bare er bra, så hvorfor ikke gi dem en sjangse?. Dersom man selv er hyggelig, vil man som regel også få hyggelig kundeservice tilbake, kanskje et godt råd?. Uansett, ha en fortsatt god jul folkens! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har dårlig erfaring med PCUtstyr. Bestilte en ram-brikke derfra som ikke fungerte og som jeg testet på 3 forskjellige hovedkort. Sendte den tilbake hvor de testet den og fant ut at det ikke var noe galt. De sendte brikken tilbake med et testgebyr på 300,- og den brikken jeg fikk fungerte helt fint... Noe sier meg at den brikken ikke er den samme som den jeg orginalt fikk, men har ingen beviser på det. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 200 kr er ikke mye .. for meg ivertfall.. det spørst fra person til person.. men jeg ville foresten ikke satset på at komplett er super raske nå de tok dem en uke å SENDE pakken min.. pga julerush sier de. Skryte av økonomien? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg holder meg til komplett uansett jeg! God service, lave priser og kjapp levering. Da er du ihvertfall sikker Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Så vidt jeg vet er ikke andreasn den eneste som har opplevd den slags svindel med Pcutstyr.... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Skryte av økonomien? akkurat nå er jeg stinn av gryn Lenke til kommentar
Templar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 100-400kr extra er verdt det for garantert god service og ingen tullball. Simon Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Stenges pga. elendig bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg