Gå til innhold

ICE trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at det går an.. Jeg hadde komplett, men når de solgte seg til ICE bytta jeg operatør fordi jeg hadde hørt og lest så mye dårlig om ICE. Jeg har et ekstremt forbruk av mobildata, så måtte skaffe meg noe billigere etterhvert, da sjangsa jeg på ICE til slutt likevel..det blir kortvarig.. Hvem byttet du over til?

Jeg byttet til OneCall, og har vært svært fornøyd siden.

Lenke til kommentar

Venn av meg fikk beskjed fra kundeservice at Ice har et problem med de nye S10ene. De jobber visstnok med Samsung for å ordne opp i det

Jeg fikk samme beskjed. Håper de får til det. I mellomtiden benytter jeg Onecall. Blir litt vanskelig når innkommende sms bare fungerer av og til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Når jeg går inn på sim-kort innstillinger så finner jeg følgende under NRA 2.20 :

 

Autotrig: On/off

Trigmode: SoR/LOC

CurNW:

Trigger return

 

Noen som vet hva dette betyr, og om disse aktivt kan brukes til noe?

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på sim-kort innstillinger så finner jeg følgende under NRA 2.20 :

 

Autotrig: On/off

Trigmode: SoR/LOC

CurNW:

Trigger return

 

Noen som vet hva dette betyr, og om disse aktivt kan brukes til noe?

Trigmode er hvordan den skal velge mellom nettoperatører.

Her kan du velge mellom to "moder", du kan lese om de to moderne her:

https://www.evolved-intelligence.com/events-and-media/articles-whitepapers/what-is-steering-of-roaming

Endret av Loppa75
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan føye meg inn i rekken som har hatt dette problemet. Starter telefonen på nytt og det renner inn med smser fra tidligere i uken som er datert det tidspunktet jeg starter telefonen på nytt og ikke når de ble sendt. Det kunne gå 2 måneder og ingen problemer så plutselig en dag så kommer dette problemet opp.

 

Ice kundeservice kom med forslag om å sette simkortet inn i en annen telefon osv men hadde ingen løsning til meg. Det er helt tilfeldig når problemet oppstår og det er ingen måte å gjenskape det på.

 

Selve problemet hvis man googler litt har gått igjen hos mange operatører internasjonalt og det har aldri blitt funnet noen definitiv løsning på det. Er man uheldig og dette skjer med èn, så må man bare bytte operatør rett og slett.

Endret av Carew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...