Smedsrud Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Spinnvilt Playstation 5-patent kan gi hint om den nye konsollen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Om det kjem frå Sony eller ei så blir det heldigvis ikkje noko sånt som hamnar i TV-benken. Grusomt design. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Ja dette var ganske grusomt til ett dev-kit å være tom. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Ps4 slim ser ikke så ille ut, men ellers synes jeg de fleste PlayStation-konsollene ikke er så pene. Lenke til kommentar
Ice_Glenn Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Teori at grunnen til at den er lagd som den er, er for å få inn mest luft/kjøling slik at den kan kjøres hardt 2 Lenke til kommentar
BarneLæreren Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Litt av "Star Wars" konsoll! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Nå pleier vanligvis dev-kitene å være langt fra det designet sluttbrukere får, men dette var da ganske påkostet design. Devkits de har hatt før har vært temmelig boksete industridesign der de prioriterer funksjonalitet over estetikk. Kan se ut som de har gjort dette for å bedre kjølingen med strategiske luftinntak og utblåsning. Det ser ut som noe helt annet enn hva de fleste vil ha i TV-benken. Ser ut som en projektor parret med en luftfukter eller noe. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg synes at de skulle ha ventet og heller gitt oss Zen3 CPU i boksen Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg synes at de skulle ha ventet og heller gitt oss Zen3 CPU i boksen Vi har jo akkurat fått Zen2 i år, og de knuser jo all konkurranse. Selv om Zen3 **kanskje** kommer neste år så er det ikke CPU som er begrensingen i moderne spill Lenke til kommentar
G Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) Men likevel, jeg hadde likt å ventet og levd med min PS4 den ventestunden på et skarve år eller to fra eller til. Foran det å skulle eie både en PS5, så en PS6 for å få det. Men, så er jeg litt opptatt av hardware da. Sony er jo mest opptatt av å få solgt noe som er akkurat passe bra nok. Så forventer jo ikke det aller aller beste derfra, selv om de var ganske tøffe med PS3 som jeg aldri har kjøpt selv. Endret 23. august 2019 av G Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Om det kjem frå Sony eller ei så blir det heldigvis ikkje noko sånt som hamnar i TV-benken. Grusomt design. TV-benk, altså. Du er bekymret for designet på PS 5, men har en TV-benk. Fasttelefonkommoden, havna det noe der Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 TV-benk, altså. Du er bekymret for designet på PS 5, men har en TV-benk. Fasttelefonkommoden, havna det noe derPå ingen måte bekymra sidan den aldri ville sett sånn ut til slutt uansett. Ja? Er det ut med TV/mediebenk i dag? Eg ser ikkje kva du vil fram til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) Må jo ha TV-benk/bord til alle boksene. Skjønte ikke helt poenget med den kommentaren der i grunn. Endret 24. august 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå