Smedsrud Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Pent, men ørlite upraktisk kanskje.Apples kredittkort bør ikke puttes i lommen eller lærdeksel Lenke til kommentar
Populært innlegg -Night- Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 Apple sitt design fokus I hva folk har på seg... Jobs hadde aldri tillatt dette han gikk vell ikke noe annet enn Ola bokse 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zhylo Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 Kan ikke ha den i lomma, kan ikke ha den i lommeboka/etui, og kan heller ikke ha den sammen med andre kort? Nå er ikke jeg vanligvis negativ til påfunnene til Apple, men det virker som om de har klart å skape like mange begrensinger som økosystemet deres vanligvis har, men i betlingskort-format. Morsomt. 12 Lenke til kommentar
jazeman Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 "Målet er å gjøre kjøp mer anonyme." LOL!!! er vel mer "Apple vill ha full kontroll over kjøpene dine selv" 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg CaZpeR Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 Design over funksjon... Klassisk 11 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Klassisk Apple, ja. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 Design over funksjon... Klassisk Det er Apple i et nøtteskall 10 Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 "Målet er å gjøre kjøp mer anonyme." LOL!!! er vel mer "Apple vill ha full kontroll over kjøpene dine selv" Faktum er vel at av alle de store tech-selskapene så er Apple blant de som ikke har informasjon om brukeren som en viktig inntektskilde.Greit nok, de bruker informasjonen internt hos seg selv, men de selger ikke informasjonen slik som Google og Facebook gjør. Og konseptuelt er jo et kredittkort uten fast kortnummer en god idé på veien mot et kontantløst samfunn. Man er kanskje ikke helt i mål med anonymiteten, men det er (i alle fall for meg) det første initiativet som tilfører noe positivt i den sammenhengen. Så får heller designbrøleren være noe man kan le av hele veien til minibanken 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg sedsberg Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 Vil tro de da snart kommer med en original Apple kortbeskytter til en tusing eller noe. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg PsionDelta Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 Her har vi løsningen. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 22. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2019 You are holding it wrong. 13 Lenke til kommentar
borgermeister Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 It's not a bug, It's a feature. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Så nok en clickbait tittel med ordet "Apple" i tittelen altså, som hadde lite til felles med det som var essensen i artikkelen, at materialet kan ripes opp av skarpe gjenstander, ikke at det sluttet å virke. Når er vel det for så vidt ikke så annerledes enn at nøkkelknipper riper opp mobilskjermen også, så det er vel ikke noe revolusjonerende nytt i at slike metaller på tas vare på deretter (foruten dersom du ikke bryr deg om at det er noen riper da..)? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Så nok en clickbait tittel med ordet "Apple" i tittelen altså, som hadde lite til felles med det som var essensen i artikkelen, at materialet kan ripes opp av skarpe gjenstander, ikke at det sluttet å virke. Når er vel det for så vidt ikke så annerledes enn at nøkkelknipper riper opp mobilskjermen også, så det er vel ikke noe revolusjonerende nytt i at slike metaller på tas vare på deretter (foruten dersom du ikke bryr deg om at det er noen riper da..)? Poenget med saken er vel strengt tatt folk som blir maniske over hvor flotte og estetiske kortene er, men så har det i realiteten vist seg at kortene er ubrukelige om man skal beholde det fint. Clickbait er det ikke. Dette er et perfekt eksempel på form over funksjon, og hysteri rundt tech trender. Det er som å kjøpe en sofa for å dekke den med plast. 9 Lenke til kommentar
arekarlsen Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Men er ikke det fysiske kortet for ekstrautstyr å regne som du strengt tatt ikke behøver? Poenget med Apple Card er at det er et digitalt kort, og at du bruker iPhone eller Apple Watch når du betaler. 1 Lenke til kommentar
Pusekatten92 Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Men er ikke det fysiske kortet for ekstrautstyr å regne som du strengt tatt ikke behøver? Poenget med Apple Card er at det er et digitalt kort, og at du bruker iPhone eller Apple Watch når du betaler. Ja, vil vel være det vist man har en iPhone eller Apple Watch. Men jeg lurte på om det er mulig å ha kortet om man ikke har iPhone eller Apple Watch? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Men er ikke det fysiske kortet for ekstrautstyr å regne som du strengt tatt ikke behøver? Poenget med Apple Card er at det er et digitalt kort, og at du bruker iPhone eller Apple Watch når du betaler. Så langt jeg kan se er vel dette heller Apple som har innsett at langt fra alle steder tilbyr betaling via mobilen, og derfor vil ha litt av betalingskaka i form av et stilig kort. Ingenting i veien med det i seg selv. At de har fjernet nummer fra kortet er jo også greit mtp sikkerhet, uten at jeg har satt meg inn i hvordan man da benytter det online. Regner med at det ikke er noe problem. Per nå vet jeg om et knippe steder jeg kan betale med mobilen. Å legge igjen kortet hjemme er uaktuelt, da jeg ikke får gjort stort annet enn å kjøpe burger på McDonalds og lunsj på jobben. De fleste butikker ellers ser ikke ut til å støtte det, ihvertfall ikke dagligvarebransjen. Måtte sjekke https://www.apple.com/apple-card/ for å lese litt om kortet. Hele siden oser design over funksjon. Var redd for å slite ut scrollehjulet på musa... 1 Lenke til kommentar
Palladium Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Her har vi løsningen. Haha, du glemte å legge til "buzzwords" og skyhøy pris. Apple style. 2 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Er jo i god Apple-ånd å lage produkter som ikke tåler normal bruk 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Stroppene må være ekstrautstyr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg