Gå til innhold

Julekalender dag 25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dog jeg ikke har bestilt noe fra HWB enda vil jeg antagelig gjøre det i nærmeste fremtid.. Da jeg har blitt meget positivt overasket over julekalenderen deres...

en annen ting som også imponerte meg veldig; jeg var inne en dag og kikket litt på siden demmes, og oppdager at de har et gangske dårlig utvalg av minne.. så jeg sender en mail, hvor jeg oppfordrer til å udvide vare asortementet på dette området.(henviste til produsentene OCZ og GeIL :D).. jeg regnet selvfølgelig ikke med å få noe svar, de fleste nettbutikker gidder vel ikke engang lese mail som den jeg skrev.. men etter kun 5 små minutter får jeg et meget positivt svar og en takk tilbake fra HWB... helt utrolig, har aldri opplevd slikt fra en butikk før...

Lenke til kommentar
dog jeg ikke har bestilt noe fra HWB enda vil jeg antagelig gjøre det i nærmeste fremtid.. Da jeg har blitt meget positivt overasket over julekalenderen deres...

en annen ting som også imponerte meg veldig; jeg var inne en dag og kikket litt på siden demmes, og oppdager at de har et gangske dårlig utvalg av minne.. så jeg sender en mail, hvor jeg oppfordrer til å udvide vare asortementet på dette området.(henviste til produsentene OCZ og GeIL :D).. jeg regnet selvfølgelig ikke med å få noe svar, de fleste nettbutikker gidder vel ikke engang lese mail som den jeg skrev.. men etter kun 5 små minutter får jeg et meget positivt svar og en takk tilbake fra HWB... helt utrolig, har aldri opplevd slikt fra en butikk før...

Hahahah, gå på www.hwb.no og se på "produktnytt", der har dem allerede fått inn geil pc4000 minne :)

Lenke til kommentar

Jeg var >-< så nære til jeg bestilte en 2,8Ghz P4 når de hadde tilbud på julaften...sendte de en mail (med håp om svar) om dette var en M0 revisjon av cpu'en...har ikke fått svar ennå (ikke så rart selvfølgelig).

Når de gir meg svar forhåpentligvis imorgen/mandag så får vi se om jeg legger noen tusinger hos de før nyttår :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...