defzx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Stå på HWB!! Dag 25!. Håper de har kalender helt til påske Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vi syns julekalender er så gøy at vi ikke kan stoppe helt ennå.. Stå på hwb Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 psdata har også...men på samme dvd brennern. Vurderer sterkt å kjøpe en Nec 8x brenner.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er ikkje dette ei ny side \ sjappe? Viss det er det så er det bra reklame.... Lenke til kommentar
Xder Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hwb har gått rett inn som en av mine favoritter i løpet av desember Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Genialt.. Rett og slett.. Må de lenge leve Lenke til kommentar
klo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Supert! Håper de kan forsette med "dagstilbudene" i lang tid! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 dog jeg ikke har bestilt noe fra HWB enda vil jeg antagelig gjøre det i nærmeste fremtid.. Da jeg har blitt meget positivt overasket over julekalenderen deres... en annen ting som også imponerte meg veldig; jeg var inne en dag og kikket litt på siden demmes, og oppdager at de har et gangske dårlig utvalg av minne.. så jeg sender en mail, hvor jeg oppfordrer til å udvide vare asortementet på dette området.(henviste til produsentene OCZ og GeIL ).. jeg regnet selvfølgelig ikke med å få noe svar, de fleste nettbutikker gidder vel ikke engang lese mail som den jeg skrev.. men etter kun 5 små minutter får jeg et meget positivt svar og en takk tilbake fra HWB... helt utrolig, har aldri opplevd slikt fra en butikk før... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jajamen, hwb har pinadø kalender idag også (26.)........skulle nesten tro jula varte helt til påsken, slik de har skrevet det selv.......:-) BRA hwb - svært bra........! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 dog jeg ikke har bestilt noe fra HWB enda vil jeg antagelig gjøre det i nærmeste fremtid.. Da jeg har blitt meget positivt overasket over julekalenderen deres... en annen ting som også imponerte meg veldig; jeg var inne en dag og kikket litt på siden demmes, og oppdager at de har et gangske dårlig utvalg av minne.. så jeg sender en mail, hvor jeg oppfordrer til å udvide vare asortementet på dette området.(henviste til produsentene OCZ og GeIL ).. jeg regnet selvfølgelig ikke med å få noe svar, de fleste nettbutikker gidder vel ikke engang lese mail som den jeg skrev.. men etter kun 5 små minutter får jeg et meget positivt svar og en takk tilbake fra HWB... helt utrolig, har aldri opplevd slikt fra en butikk før... Hahahah, gå på www.hwb.no og se på "produktnytt", der har dem allerede fått inn geil pc4000 minne Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tipper HWB har dagstilbud fram til slutten av desember. Litt småharry med julekalender i februar Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Genial sjappe, skulle til og starte ny skrøyte tråd om denne sjappa. Men nå slapp jeg jo det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 må innrømme at det hadde vært småkult med en kalender som gikk frem til påske. Jula varer helt til påske..... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 reklame, reklame, reklame hmm har aldri kjøpt noe fra Hwb jeg holder meg til mpx og pc1. Men kanskje jeg kunne gitt Hwb en sjanse nå.. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg kommer til og bestille fra hwb.no snart, virker som en ok sjappe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, virker meget bra. Har julekalender i dag også de. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg var >-< så nære til jeg bestilte en 2,8Ghz P4 når de hadde tilbud på julaften...sendte de en mail (med håp om svar) om dette var en M0 revisjon av cpu'en...har ikke fått svar ennå (ikke så rart selvfølgelig). Når de gir meg svar forhåpentligvis imorgen/mandag så får vi se om jeg legger noen tusinger hos de før nyttår Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg er imponert over HWB, en nystartet butikk og så serviceinnstilte og bra tilbud, julekalender nå er jo fett! Stå på Lenke til kommentar
Stigen2003 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg bestilte meg en MP3 Spiller like før Jul! Det tok tre dager!!! Fikk den på julaften! I tilegg fikk jeg en sjokolade, med hilsen fra HWB på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå