AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Hei. Jeg og kjæresten min har kanskje sex en gang om dagen. Vi er begge studenter, så hverdagen går til studier og fritidsaktiviteter. En av hans er gaming. Føler at jeg egentlig nesten bare har blitt redusert til "sexhullet" hans. Det er kun sex - så tilbake til sofaen, inn med øreproppene, fokus på spillet. Eller å snakke med andre (hvem og hva vet jeg ikke, det vil han ikke fortelle så han får vel bare ha det privat). Er det slik forhold vanligvis er? For føler at dette ikke fungerer for meg, men kanskje jeg forventer for mye. Prøver jeg å snakke så "hører han ikke", og umulig å få han til å vise interesse eller bli med på noe jeg vil. Anonymous poster hash: 96b64...f8e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Antar at dere begge er ganske unge, stemmer det? Kjære deg, du er verdt så mye mer enn bare å bli pult på. Er greit og bare ta seg en runde og så gå for sitt for all del, men veldig mange (meg inkludert) trenger også den intime kontakten man får ved å tilbringe tid sammen og snakke sammen. Intimitet er mer enn bare sex i mine øyne. 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Er det slik forhold vanligvis er? Anonymous poster hash: 96b64...f8e Nei - ikke sunne velfungerende forhold, hvertfall. Jeg ville satt sex som nr 2 eller 3 på listen over hva som er viktig i et forhold, ikke 1. 4 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Det er viktigere hva du tenker at et forhold skal være, enn at du skal prøve å finne ut av hva som er normalt eller ikke. For det første tror jeg forhold rundt omkring er svært forskjellige i innhold. Hvis du synes forholdet er kjipt, så er det kjipt. Da må du snakke med den andre part eller finne noe annet. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Er det slik forhold vanligvis er? For føler at dette ikke fungerer for meg, men kanskje jeg forventer for mye. Et forhold består av det dere ønsker det skal bestå av. Hvis du synes et forhold som bare består av sex er helt fint så er det helt topp. Vil du ha mer og han ikke vil så finner du en annen som ønsker noe mer. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Gode innlegg over her. Ikke tenk over hva som er normalt for andre. Finn ut hva du vil ha og krev det. Får du ikke det du krever av forholdet så finner du enkelt og greit noen andre som du passer sammen med. Det er ikke slik at alle kan være sammen med alle. De fleste av oss passer ikke sammen på sikt. Vær tydelig når du kommuniserer med ham og gi klar beskjed om hva du forventer. Kan han ikke levere så finner du mange som kan og vil. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Det er ikke slik i forholdet mitt. Hvis ikke du trives med dette, finner du nok en annen student som passer deg bedre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Sant at det nok finnes andre som sikkert passer bedre, og at det handler om hva jeg ønsker ikke hva som er normalt. Bor dessverre sammen, så får bli slik nå. Advarsel: ikke flytt sammen rett etter å ha vært i langdistanseforhold!! Anonymous poster hash: 96b64...f8e Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Man lærer av alle forhold. Hver gang et forhold ryker blir du bedre utstyrt til å velge neste partner. Men igjen; hvis dere har et fwb forhold bare fordi "det passer seg sånn nå" så pass på at begge er informert. Ikke vær ei sånn som hopper fra grein til grein. Menn og kvinner har ofte forskjellige måter å utnytte hverandre på og ingen av dem er særlig hyggelige å oppleve. Lenke til kommentar
MittNavnErTatt Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Høres jo nesten perfekt ut for han. Håper du lager all maten og tar oppvasken og 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Bor dessverre sammen, så får bli slik nå. Anonymous poster hash: 96b64...f8e Kan du ikke flytte? Hvis du ikke er forelsket i ham er det liten vits i å bruke energi på å få det til å fungere. Hvis du innerst inne har lyst til at det skal fungere, så er det på tide med en lang prat. Det finnes bare én regel for et godt forhold - kommunikasjon. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Sånn er det å være med en gamer. Prøv å finn en med en sunnere hobby/aktivitet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Sånn er det å være med en gamer. Prøv å finn en med en sunnere hobby/aktivitet. Hva?? Min første seriøse kjæreste var en skikkelig gamer og en veldig god kjæreste, neste var også en gamer og bare.. shitty, rett og slett. Er ingen automatikk i det heller my dude! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Sånn er det å være med en gamer. Prøv å finn en med en sunnere hobby/aktivitet. Dummeste jeg har hørt. Om man gamer, leser bøker, spiller fotball eller driver med fluefiske så kan man enten være et rasshøl og dårlig kjæreste, eller man kan være en amazing kjæreste. Dette har ingen sammenheng. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Dummeste jeg har hørt. Om man gamer, leser bøker, spiller fotball eller driver med fluefiske så kan man enten være et rasshøl og dårlig kjæreste, eller man kan være en amazing kjæreste. Dette har ingen sammenheng. Bruker man 14 timer på fluefiske eller fotball hver dag? Neppe! 1 Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Bruker man 14 timer på fluefiske eller fotball hver dag? Neppe! y i k e s 2 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) Bruker man 14 timer på fluefiske eller fotball hver dag? Neppe!Jeg ville ikke bli overrasket om det prosentvis er omtrent like mange som bruker tilsvarende mye tid på å se på fotball. Jakt og fiske er litt for sesongavhengig. Endret 23. august 2019 av Sutekh Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Bruker man 14 timer på fluefiske eller fotball hver dag? Neppe!Noen bruker 2 timer på fotball hver dag, noen bruker 2 timer på gaming hver dag. Andre bruker 8 timer på å binde fluer og fiske hver dag, noen gamer 8 timer hver dag. Det er null automatikk i at gamere bruker mer tid på hobbyen sin enn folk med andre hobbyer. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Bruker man 14 timer på fluefiske eller fotball hver dag? Neppe! Spør kona til Luka Modic og hør om hun er enig Prøver jeg å snakke så "hører han ikke", og umulig å få han til å vise interesse eller bli med på noe jeg vil. Det er vel sant som noen nevnte over at da blir en nesten nødt til å kreve det, selv om det kanskje egentlig skulle vært unødvendig at en måtte gjøre det i utgangspunktet. Endret 24. august 2019 av FranZe Lenke til kommentar
aomt Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Det finst mange gutter som er slike. Det finst mange jenter óg som trives med det. Noen trenger mer kontakt. Andre trenger enormt mye kontakt. Det med forhold er vanskelig. Kor mye skal dokke jobbe? Kva skal pengene brukes på? Kor dokke skal reise på ferie (Everest eller all incl i Tyrkia?), kor ofte og kor hard ska dere ha sex? Kor mye dere skal snakke saman? Osv osv osv.Og da må du velge kva som er viktig for deg. Kva du kan leve med. Kva du kan ikkje leve uten. Gjøre prioriteringer. Det finst ingen som kommer til å matche deg 100%. Så må du berre bestemme selv kva du ønskjer deg og kva du greier å gi fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå