oyvkjar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeg fikk et digitalt kamera av mine foreldre til jul, et Trust POWERC@M Zoom. Det er et veldig lite og praktisk kamera, sikkert ikke det beste på markedet, men perfekt til mitt bruk. Dette kameraet kan tastill bilder med god oppløsning, og korte videosnutter uten lyd, som derretter kan overføres til PC med medfølgende USB kabel. I manualen stod det at det bare var å innstallere programvaren fra CD'en, så var det bare til å koble til og overføre. Jeg innstallerte programvaren, og et overførings program, og rebootet maskinen. Satte kameraet i "Preview", og koblet til, men ingenting skjedde. På kameraet lyste nå "File transfer mode", selv om det ikke gikk ann å finne bildene jeg hadde tatt på noen måte. Pappa har også et digitalt kamera, et Nikon, med samme mulighet for å koble til PC. Når han kobler til USB porten, kommer kameraet automatisk opp som en ekstern harddisk, og bildene kan kopieres derfra, eller åpnes i programvaren. Når jeg koblet til hans maskin, kunne jeg kopiere med en gang, enda kameraet ikke var innstallert der. Hvorfor virker dette ikke hos meg, når det virker hos ham? Jeg har prøvd å legge til kameraet under "Scannere og kameraer", men der kan jeg bare velge mellom noen kameraer som ligger inne i Windowsen fra før, eller å åpne driverinfo fra CD'en. Når jeg velger å åpne driverinfo fra CD, får jeg beskjed om at det ikke finnes noen driverinfo i noen av .ifo filene som finnes på CD'en. Hva er galt? Endret 25. desember 2003 av oyvkjar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå