steinjarle Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Mercedes-Benz viser EQV, en helelektrisk «folkefrakter» Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Flott at dere, i motsetning til TU, faktisk viser innvendige bilder. Dette blir nok en bil mange familier vil se veldig frem til, og kanskje og noen som kunne tenke seg en miljøvennlig weekendcamper. Dog, er også spent på Opels kommende E-Vivaro, som også vil komme i personbil-utgave. EDIT: skriveleif Endret 21. august 2019 av Snowleopard 1 Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Denne ser jo kjempe fin ut da Familie drøm 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 denne var ikke så dum, og for de med stor familie blir nok kanskje denne en hit, jeg skulle så dog ønske at de var litt mer vågale med interiøret, skjermer og diverse. Det er likt som det var for 10 år siden, og det skuffer litt merker jeg Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Noe slikt har jeg ventet på. Stort batteri i en stor praktisk bil. Akkurat denne er sannsynligvis vel lang for min borettslaggarasje så håper det kommer flere lignende, men mer Caddy/Berlingo-størrelse. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Flott at Mercedes er på gang. Men litt skeptisk til rekkevidden på denne, siden det er en aerodynamisk låvedør og EQC har vist seg å være ganske tørst. De får jobbe litt med motoreffektivitet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Hvordan den blir avgiftsbelagt? Blir den ikke avgiftsbelagt likt med alle andre el-biler? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Håper den kommer som varebil også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå