akelbo Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 – Vi må være sikre på at det passer inn.Cyberpunk 2077-utvikleren har enda ikke bestemt seg angående flerspiller Lenke til kommentar
Populært innlegg Elgen-Hansi Skrevet 21. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2019 Håper de ikke gjør det! Heller bruk all tiden og ressursene de har til rådighet til å gjøre singleplayer best mulig! 16 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 De skulle aldri nevnt noe, nå vil noen alltid være sure fordi de mener de ble lovet multiplayer. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 De skulle aldri nevnt noe, nå vil noen alltid være sure fordi de mener de ble lovet multiplayer. Noen vil alltid være sure uansett. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Det er ikke nødvendigvis noe problem, mange fortjener å være sure. Særlig folk som foretrekker multiplayer. 6 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Er så utrolig lei av alt fokuset på multiplayer spill. Jeg liker multiplayer, men å ha ett skikkelig godt singleplayer spill som varer og varer begynner å bli sjeldent. 8 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Syns multiplayer gjør at verdenen de har skapt varer lengre og man får mer dynamisk innhold laget av spillere. Ta f.eks Witcher 3, fantastisk verden men etter storyen var ferdig og dlc'ene så kommer jeg aldri til å fyre opp spillet igjen. Synd for det dem har laget er fantastisk. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg likte måten Watch Dogs gjorde det på. MP er ikke en hoveddel i spillet, men en morsom aktivitet man gjør av og til. 1 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Tenker også at dette jo må være fantastisk i coop, men ikke for enhver pris. Det viktigste er at de får tid til å lage dette så bra de kan....med eller uten mp. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Er så utrolig lei av alt fokuset på multiplayer spill. Jeg liker multiplayer, men å ha ett skikkelig godt singleplayer spill som varer og varer begynner å bli sjeldent. Problemet ligger vel ofte først og fremst i at altfor mange spill skal henvende seg til begge gruppene i et forsøk på å selge mer. Da ender man ofte opp med en dårligere singelplayer og multiplayeropplevelse. Noen spill kan klare begge deler, men mange burde velge om de vil være et singelplayer eller ett multiplayerspill og stå ved det valget. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg likte måten Watch Dogs gjorde det på. MP er ikke en hoveddel i spillet, men en morsom aktivitet man gjør av og til. Slikt hater jeg enda mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Må gjerne droppe det for min del. Kunne ikke falle meg inn med noen online opplevelse i dette spillet her. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Savner truserøsk i MP... Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Driiiiiiit i multiplayer.. Det er haugevis av multiplayerspill der ute, kan vel få étt spill som har fokusert på å gjøre single playern så bra som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå